Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
starnightcosmetics
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2022

Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

20 mei 2022

Beste lezer,

Graag zouden we feedback willen ontvangen op onze cosmetica webshop STARNIGHT Cosmetics (https://www.starcosmetics.nl).

We streven ernaar een mooie service te geven aan onze klanten en zullen acteren op alle feedback.
Feedback in alle vormen/maten zijn welkom.

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

STARNIGHT Cosmetics
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

01 juni 2022

- Je USP's zijn niet duidelijk in beeld. Ik zou de slider met USP's vervangen voor een vaste tekst.
- Je hebt alleen een verwijzing in de footer naar je algemene voorwaarden. In de checkout vermeld je dit niet. Hierdoor zijn de algemene voorwaarden niet van toepassing. Voeg boven je kopen knop de algemene voorwaarden toe. Dit hoeft niet meer met een vinkje. Een tekst zoals "Met het plaatsen van een bestelling ga je akkoord met de algemene voorwaarden" is voldoende.
- Maak de Social icoontjes in de footer even groot, dit staat een beetje slordig.
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

08 juni 2022

Om eerlijk te zijn is het template een beetje basic. Vooral met een product als dit verwacht ik dat het wat strakker is en me echt pakt snapje. En het komt ook niet betrouwbaar over, zie nergens een een nummer staan, geen adres etc. Zou daar inc de bovenstaande adviezen even aan werken.
 
Chsrs94
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 september 2022
Contacteer:

Re: Feedback STARNIGHT Cosmetics webshop (producten en webshop)

23 september 2022

Heb even snel door je website gekeken.
De homepagina vind ik mooi ingericht en ziet er professioneel uit. Wel lees ik bij de bovenkant (boven de vouw) nog niks over jullie en waarom ik bij jullie wat moet kopen. Dan lees ik verder en zie ik dat onderaan wel (hier komen echt maar weinig klanten).
Maak diervrij bijvoorbeeld een belangrijk onderdeel van jullie bedrijf en maak daar een doelgroep van. Dan kun je bij het bezoek op jullie website, dit direct communiceren.

Verder valt het mij op dat je website niet consistent is Nederlands en Engels. Bij producten zie ik in één keer add to cart en andere Engelse begrippen. Dit zou ik persoonlijk aanpassen naar Nederlandse taal.
Check mijn website: https://www.chsrs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht