Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
robdaimler
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 oktober 2022

Internet marketing tool

05 oktober 2022

Goedendag,
Ik ben sinds kort een webwinkel gestart en maakte alle banners en beschrijvingen voor mijn advertenties zelf. Ik merkte dat hier erg veel tijd in ging zitten die ik beter aan andere onderdelen binnen mijn webshop kan besteden. Nu ben ik op zoek gegaan naar een oplossing hiervoor en kwam ik uit op AdCreative (https://www.ad.creative.ai). Dit programma genereerd google avertenties, beschrijvingen, social media posts voor alle platformen en geeft ook de mogelijkheid om inzichten te krijgen hoe een advetentie "presteerd". Ik zit er over te denken om een lidmaadschap aan te schaffen omdat dit naar mijn mening veel voordelen met zich mee brengt. Ik zag ook dat je $500 terug kan krijgen als je dat bedrag aan google ads uitgeeft binnen twee maanden. Zijn hier mensen die ervaring hebben met AdCreative of andere oplossing weten? Zo ja dan ben ik erg benieuwd wat deze ervaringen en wat voor lidmaadschap jullie mij aanbevelen, ook hoor ik graag andere oplossingen die ik over het hoofd heb gezien. 
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Internet marketing tool

06 oktober 2022

Al in het eerste bericht sluikreclame?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht