Telecom accessoires

1
Beste mensen!

Ik ga binnenkort een webshop starten met telefoon accessoires je kunt hier denken aan iPhone hoesjes etc.

Op dit moment ben ik alleen bezig met druk onderzoek dus nog niks op papier alleen een beetje brain stormen, hierbij ben ik op zoek naar groothandels die voor mij deze accessoires kunnen leveren.

Ik ben voornamelijk op zoek naar zulke producten dit is een iPhone hoesje van het merk twelve south en het heet BookBook:

http://www.twelvesouth.com/static/asset ... rlarge.jpg

***Ik heb ook gedacht aan importeren uit China maar vind dat op dit moment te moeilijk maar als er iemand bereid is om mij te helpen hierin ben ik ook bereid om een kleine vergoeding hier tegenover te geven.(deze mensen kunnen me misschien beter via pm bereiken)

Re: Telecom accessoires

3
eentje schreef:Daarvoor heb ik een mooie site gevonden op internet... die geeft zowaar antwoord op je vraag...
Beste eentje,

Bedankt voor je antwoord, maar wat jij mij hebt aangeraden was het eerste wat ik deed, ik heb ook contact gezocht met twelvesouth maar zij willen hun producten alleen leveren aan authorized apple dealers, maar toch weet ik dat heel veel webshops die deze status niet hebben ook hun producten verkopen.

Daarnaast ging het mij niet om producten van twelvesouth maar dit was enkel een voorbeeld ik wil het liefst producten die hierop lijken dus dit was alleen een voorbeeld.

Ik heb nu degelijk wat groothandels kunnen vinden door google maar toch denk ik dat er meerdere zijn vandaar dat ik deze topic heb geopend ik bedank de mensen die wel een serieus antwoord kunnen geven en mij willen helpen!


Gr, Jonny

Re: Telecom accessoires

4
Als je logisch nadenkt dan weet je wel dat dit soort vragen nooit beantwoord zullen worden. De mensen die in die handel zitten - en daardoor op de hoogte zijn - gaan de concurrent niet op weg helpen. Dus... ik denk toch dat dit niet de manier is om aan leveranciers te komen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Telecom accessoires

6
Wij zijn groothandel van mobiele telefoons in Oostenrijk.

Wij voeren mobiele telefoons van Apple, Samsung, Blackberry, HTC, Nokia, Sony Ericsson en anderen.

Als u geïnteresseerd bent in samenwerking neem dan contact met ons op:

e-mail: info@smartphones4all.de
Skype: michael270466
Telefoon: 0043 650 589 2623

Re: Telecom accessoires

7
Hallo,

Als Nederlander in Hong Kong, met een inkoopkantoor in ShenZhen, China, hebben wij een Low MOQ Wholesale opgezet.

D.w.z. groothandels prijzen met lage minimale aantallen (meestal vanaf 10 stuks).
Onze prijzen zijn in USD (ivm koerswisselingen Euro)
Kijk een voor een selectie van onze producten op http://www.compart-trading.com
Prijzen en MOQ staan per product vermeld.
Mocht je producten zoeken die daar niet vermeld zijn, vraag het ons. Wij hebben goede contacten met veel lokale leveranciers, vandaar dat wij ook in kleinere aantallen kunnen inkopen. Wij voorzien op deze manier veel kleinere/startende (web)winkeliers.

Groet vanuit Hong Kong,

Gijsbert Heikamp
Compart Trading
info@compart-trading.com
http://www.compart-trading.com