Verkoop naar Ukraine

1
Heeft er iemand ervaring met bestellingen naar de Ukraine en dat soort landen en met betaling via Paypal ( ik durf het niet aan ).

Je hoort zoveel berichten dat ze de betalingen die ze gedaan hebben via Paypal er ook weer makkelijk terug kunnen draaien op het moment dat ik mijn handel heb verstuurd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Verkoop naar Ukraine

5
Niet doen. Je word betaald met een Paypal account met een gestolen credit card of gehacked account. Je geld wordt gewoon teruggeboekt. Heb je het al van je Paypal rekening afgehaald krijg je gewoon een rekening die je moet betalen.

Bekende scam
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Verkoop naar Ukraine

6
Het Varaantje schreef:Niet doen. Je word betaald met een Paypal account met een gestolen credit card of gehacked account. Je geld wordt gewoon teruggeboekt. Heb je het al van je Paypal rekening afgehaald krijg je gewoon een rekening die je moet betalen.

Bekende scam
Wij hebben wel eens aan de Oekraïne geleverd, geen enkel probleem mee gehad. Er is netjes betaald met PayPal en het is daar netjes afgeleverd.

Let er wel op dat Oekraïne niet bij de EU hoort en dat je dus 0% BTW hoort te rekenen.