Hello Kitty artikelen

1
hoi allemaal

ik verkoop op mijn webshop diverse hello kitty artikelen, het meeste heb ik ingekocht bij gifagifts in belgie.

maar mijn vraag was nu of iemand ook een groothandel weet in de nl zelf, ik heb al via sanrio zelf gekeken maar dan kom ik op een site uit die geen hello kitty artikelen in het assortiment heeft.

mvg
sabrina

Re: Hello Kitty artikelen

2
Hoi Sabrina,

Veel groothandels "adverteren" niet hun volledige assortiment op het Internet. Waarom? Geen idee. Waarschijnlijk omdat ze niet zitten te wachten op al die "Pietjes" (zie de post van Wouter Hol van 21-01-2011 in http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... 2&start=30).

Het beste kan je even contact opnemen met het bedrijf dat door Sanrio wordt genoemd. Grote kans dat zij nog steeds groothandel zijn voor Sanrio producten. En, mocht dat niet (meer) het geval zijn, dan kunnen zij je meestal de gegevens geven van een concullega die wel Sanrio producten aan de detaillist verkoopt.

Succes.

Gr, Remko
wannabe webwinkelier, maar nog steeds aan het worstelen met zijn financiele plan.

Re: Hello Kitty artikelen

4
Sanrio staat er om bekend dat ze niet blij zijn met webshops, dus veel succes aan de telefoon :wink:

Hello Kitty heeft ontzettend veel licentiehouders (en ook veel niet officiële, veel is namaak - als je zaken doet met Hong Kong etc. zelfs 100% namaak), Sanrio verdeelt niet al die spullen zelf. Elke licentiehouder heeft weer zijn eigen distributiekanaal.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hello Kitty artikelen

8
Interessant nieuw fenomeen? Chinezen die een .nl webshop opzetten ( en nog netjes ook) met directe levering uit Hong Kong??

Volgende zinnetje doet mij iig erg huiveren om er te kopen:
Verzending
Artikelen worden verzonden via Hong kong post als de betaling ontvangen is. Het is mogelijk via een trackingnummer u bestelling te volgen. Sooper.nl is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door Hong kong post.

Re: Hello Kitty artikelen

15
er is in Belgie een groothandel die heel veel spullen heeft van Sanrio in de " stationary "sector. Schriften , boekentassen, pennen en dat soort dingen.

Ik zal mijn hersencellen eens proberen te activeren om op de naam te komen ;) ... maar ik dacht het al te vermelden in geval er iemand de naam wist!

Ik heb ze met een stand gezien op de Seaside beurs.

Re: Hello Kitty artikelen

16
Let wel op met sieraden kopen in het buitenland. In NL en Europa mogen er alleen sieraden en sieraadonderdelen verkocht worden die geen of maar heel beperkt nikkel bevatten.
Zeker als je aankopen doet in de VS of Azië, dan kun je ervan uitgaan dat sieraden nikkel bevatten tenzij het er uitdrukkelijk bij vermeld staat.

Re: Hello Kitty artikelen

17
Droomjuweeltjes schreef:Let wel op met sieraden kopen in het buitenland. In NL en Europa mogen er alleen sieraden en sieraadonderdelen verkocht worden die geen of maar heel beperkt nikkel bevatten.
Zeker als je aankopen doet in de VS of Azië, dan kun je ervan uitgaan dat sieraden nikkel bevatten tenzij het er uitdrukkelijk bij vermeld staat.
Klopt helemaal. Helaas.
http://aagjedoeken.wordpress.com/

Re: Hello Kitty artikelen

19
Nee en ja. Ik vind het dus wel lastig om sommige sieraadonderdelen betaalbaar hier te vinden. Ook heb ik uit ervaring al meegemaakt dat de zogenaamd nikkelvrije (duurdere) onderdelen helemaal niet nikkelvrij zijn. Ik ben dus niet zo gelukkig met die wetgeving (of het verschil er in tussen Nederland en vele andere landen).
http://aagjedoeken.wordpress.com/