Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
rubendewolf
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 april 2013

Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

22 april 2013

Beste webshop eigenaren/eigenaressen,

Voor mijn opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam zijn wij bezig met een advertentiekrant voor studenten. Deze krant wordt hand-tot-hand verspreid aan studenten in Rotterdam en omgeving. De Krant heeft een bereik van 1 op 4. Dat betekent dat één op de vier studenten de krant in zijn of haar bezit krijgt.

Zijn studenten een belangrijke doelgroep voor uw webshop? Dan heb ik een aantrekkelijke aanbieding! In deze kortingskrant kunt u al adverteren voor 30 euro. Deze scherpe prijzen kunnen wij aanbieden, omdat de kortingskrant geen winstoogmerk heeft. Voor een complete tarieventabel kunt u contact met mij opnemen.

Voor deze krant moet u als webshop wel een korting geven, dit kan een nieuwe of bestaande actie zijn. Wat fijn is om te weten, is dat deze krant wordt uitgegeven in juni.

Wanneer er mensen zijn die interesse hebben en meer informatie willen, kunt u mij een e-mail sturen of u kunt uw e-mailadres achterlaten. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

ruben.de.wolf@hva.nl

Bij voorbaat dank!
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

24 april 2013

En hoeveel studenten zouden er dan zijn :) zodat we zicht hebben op hoeveel daadwerkelijk in handen worden genomen (aantal / 4)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
rubendewolf
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 april 2013

Re: Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

24 april 2013

En hoeveel studenten zouden er dan zijn :) zodat we zicht hebben op hoeveel daadwerkelijk in handen worden genomen (aantal / 4)
Beste Maurice

Er zullen in totaal 8.000 exemplaren worden uitgedeeld op de hogescholen en universiteiten in Rotterdam.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groeten,

Ruben de Wolf
ruben.de.wolf@hva.nl
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

24 april 2013

Hoe groot is de krant, hoe groot is de advertentie voor 30 euro.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

24 april 2013

Beste webshop eigenaren/eigenaressen,

Voor mijn opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam zijn wij bezig met een advertentiekrant voor studenten. Deze krant wordt hand-tot-hand verspreid aan studenten in Rotterdam en omgeving. De Krant heeft een bereik van 1 op 4. Dat betekent dat één op de vier studenten de krant in zijn of haar bezit krijgt.

Zijn studenten een belangrijke doelgroep voor uw webshop? Dan heb ik een aantrekkelijke aanbieding! In deze kortingskrant kunt u al adverteren voor 30 euro. Deze scherpe prijzen kunnen wij aanbieden, omdat de kortingskrant geen winstoogmerk heeft. Voor een complete tarieventabel kunt u contact met mij opnemen.

Voor deze krant moet u als webshop wel een korting geven, dit kan een nieuwe of bestaande actie zijn. Wat fijn is om te weten, is dat deze krant wordt uitgegeven in juni.

Wanneer er mensen zijn die interesse hebben en meer informatie willen, kunt u mij een e-mail sturen of u kunt uw e-mailadres achterlaten. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

ruben.de.wolf@hva.nl

Bij voorbaat dank!
Leuk idee, jammer dat jullie niet reageren op de mail ;)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
rubendewolf
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 april 2013

Re: Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

24 april 2013

Hoe groot is de krant, hoe groot is de advertentie voor 30 euro.
Beste Ricardo,

De advertenties van €30,- zijn ter grootte van een staand visitekaartje.
 
rubendewolf
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 april 2013

Re: Aanbod: Adverteren in studenten actiekrant.

24 april 2013

Beste webshop eigenaren/eigenaressen,

Voor mijn opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam zijn wij bezig met een advertentiekrant voor studenten. Deze krant wordt hand-tot-hand verspreid aan studenten in Rotterdam en omgeving. De Krant heeft een bereik van 1 op 4. Dat betekent dat één op de vier studenten de krant in zijn of haar bezit krijgt.

Zijn studenten een belangrijke doelgroep voor uw webshop? Dan heb ik een aantrekkelijke aanbieding! In deze kortingskrant kunt u al adverteren voor 30 euro. Deze scherpe prijzen kunnen wij aanbieden, omdat de kortingskrant geen winstoogmerk heeft. Voor een complete tarieventabel kunt u contact met mij opnemen.

Voor deze krant moet u als webshop wel een korting geven, dit kan een nieuwe of bestaande actie zijn. Wat fijn is om te weten, is dat deze krant wordt uitgegeven in juni.

Wanneer er mensen zijn die interesse hebben en meer informatie willen, kunt u mij een e-mail sturen of u kunt uw e-mailadres achterlaten. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

ruben.de.wolf@hva.nl

Bij voorbaat dank!
Leuk idee, jammer dat jullie niet reageren op de mail ;)
Excuses voor het e-mail adres. Ik zie nu net dat het geen kloppend adres is.
Het goede adres is:
ruben.de.wolf@hva.nl

Ik hoop dat dit u niet van het idee heeft afgezet!

[modedit: heb e-mailadres in bovenstaande berichten ook maar even aangepast voor je.]
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht