online groothandels

1
Zijn er meer verkopers met dit probleem?

Ik kom zo nu en dan groothandels tegen die online werken, maar duurt een eeuwigheid voor je toegang krijgt of zelfs geen toegang of wel toegang maar evengoed nog niets te zien.

Er zijn ook lachwekkende groothandels bij .... kost even wat werk om er in te komen, ben je er in hebben ze een assortiment als van een kringloopwinkel met top brand designer fashion prijzen....

Laatste was voor mij Alvan Trading ....pffff moet je ook tig keer mailen voor je iets kan bestellen of zien...
Enige dat ik kan zien zijn bij heren 3 spijkerbroeken in zeer beperkte maten en geen inkoopsprijzen vermeld.


aanpassing, ik zie nu net dat er nu prijzen bij staan.

Re: online groothandels

2
Men is niet meer zo gemakkelijk met het verstrekken van rekeningen, vooral niet aan webwinkeliers en kleine zelfstandigen.

Wij maken hier ook gebruik van diverse groothandelaren. Des te groter het bedrijf des te beter het systeem. In de elektrotechniek zijn zelfs nog groothandelaren, waarbij je niet online kan bestellen. Alles gaat nog per telefoon of e-mail. Helaas werkt dit niet meer in 2015.

Re: online groothandels

3
Ik heb ooit een dakdekkersbedrijf gehad, ging altijd wel stukken makkelijker met de groothandels.
Zelf kon ik gewoon langsrijden en ophalen maar ook mn werknemers konden gewoon langsrijden en ophalen. Of even een belletje en het werd vlot geregeld.

Maar ik had sowieso altijd inzage in wat alles mij zou kosten. Of het nu online is of in een map of wat ook.


Tegenwoordig lijkt het wel of er bijna geen grote of goede groothandels meer zijn. Allemaal kleintjes met vage contact mogelijkheden en erg beperkt in levering opties. En erg veel maar afwachten of je wat en wat je dan geleverd krijgt.