Ah, Peter is (bijna) helemaal terug.
Ik zal er eens goed voor gaan zitten!
De kleurstelling van je template vind ik juist wel goed: het is modern, het straalt rust en vertrouwen uit, en het is vooral onderscheidend. Keihard magenta dat voor roze moet doorgaan en gitzwart #000 dat voor lakleer moet doorgaan, zie je veel te veel. Dát is dertien (of meer) in een dozijn en trekt erotiek meteen in de pornosfeer.
Dat gezegd hebbende: je logo mag dus op de schop, want dat gebruikt die foute kleurstelling en valt uit de toon. Zwak het diep zwart af naar het subtielere zwart van je navigatiebalken. Buig het knalroze magenta om naar het donkerroze uit je thema.
Voor/na:
█████ █████
█████ █████
Verder nog wat werk aan de webwinkel. Ik denk dat er niets tussen zit dat jij als ervaren forumlid niet zelf al weet, dus ik maar er even een checklist van:
[ ] Dat ‘Welkom!’ boven op de homepage mag weg. Aardig bedoeld, maar voegt niets toe en leidt af (ook omdat je er tevergeefs op klikt).
[ ] De kleurstelling van gisteren vond ik beter: geel en groen als steunkleuren, het roze als signaalkleur voor de winkelwagen en bestelknop.
[ ] ALLES IN HOOFDLETTERS leest nog steeds niet makkelijk. Dat is vooral storend bij de categorieën.
[ ] Dat telefoonpictogram, joh ...
[ ] Beter geen 06-nummer.
[ ] Het cursief in je footer is slecht leesbaar.
[ ] Engels in ADD TO CART.
[ ] De snelheid is hier prima, maar als
Google PageSpeed Insights klaagt, moet je er inderdaad nog eens naar kijken.
[ ] Ik mis betaalinformatie: hoe kan ik betalen? Zet pictogrammen van betaalmethoden op drie plaatsen: de homepage, elk productpagina en de eerste (!) pagina van de winkelwagen.
[ ] Ik mis informatie over de verwachte levertijd.
[ ] Goed dat je "alleen huisadres" gebruikt en verzendt in neutrale verpakking. Alleen: maak daarvan een duidelijkere USP. Er staat nu alleen ergens een kopje "Levering": werk dat uit.
[ ] Contactpagina is te karig: alleen een webformulier. Hier moet je tevens een aanklikbaar e-mailadres hebben en een telefoonnummer.
[ ] Geen SSL.