Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Joy4delivery
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 januari 2015

contract prijzen Post NL

24 maart 2016

Goede middag allemaal, 

Ik heb net prijzen opgevraagd bij Post NL, voor een zakelijk account om pakketten te versturen, dan krijg ik een prijs per collo en moet ook nog 17 cent per kilogram betalen, zijn er meer 
web winkeliers die een collo tarief hebben plus een gewichts toeslag per kilo, want ik vind het een beetje vreemd dat ik dan op een prijs uitkom die hoger is dan wanneer ik het zelf op een post nl punt inlever.

Alvast bedankt
Mvg Joy
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: contract prijzen Post NL

24 maart 2016

Via PostNL zelf is niet erg voordelig. Al eens naar MyParcel gekeken?
 
Joy4delivery
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 januari 2015

Re: contract prijzen Post NL

24 maart 2016

ja daar was ik ook al mee bezig,

wie is de goedkoopste aanbieder, bij meer dan 500 pakketten per maand?
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: contract prijzen Post NL

24 maart 2016

Bij MyParcel zit je dan onder de 4.85 euro excl. btw voor 5000+ pakketten, ik zou wel contact met ze opnemen voor meer korting ;-).
Heb je ook nog een bericht gestuurd met meer info over MyParcel.

Verder heb je nog ShopsUnited, echter stonden daar allerlei toeslagen vermeld voor pakketjes welke te klein, met de hand gesorteerd moesten worden etc. Wel goedkoper, maar kans op toeslagen was mij te groot. 

SendCloud is een andere partij, maar veel te duur naar mijn mening. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: contract prijzen Post NL

25 maart 2016

MyParcel is de enige goedkope. De rest heb ik allemaal afgeslagen vanwege de toeslagen! Je kunt niet weten of iets automatisch of handmatig verwerkt gaat worden. Mijn pakketje hoeft maar nat/vies geworden zijn en moet handmatig + nieuw label en je zit op ongeveer €7,80! Excl. BTW dat is zelfs duurder dan de duurste MP!

Ja, dat risico ga ik niet eens lopen.
 
webmaster@
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 maart 2016

Re: contract prijzen Post NL

26 maart 2016

Ik verstuur nu zo`n anderhalf jaar pakketten via ShopUnited voor 4,95 ex per pakket. Nooit geen toeslagen of iets dergelijks gehad op deze prijzen.

Zeer tevreden met hun, de enkele keer dat er een pakket niet de volgende dag in Belgie bezorgd kon worden hebben ze goed geholpen en hebben ze zelfs de klant met mijn toestemming gebeld om uit te leggen dat er iets mis was gegaan en hebben ze geholpen om het pakket de volgende werkdag wel geleverd te krijgen. 

Sinds dit jaar zijn de buitenlands verzendtarieven ook naar beneden gegaan dus zeker de moeite waard om met hun contact op te nemen. Ze zijn voor mij goedkoper als MyParcel.

Ik verzend rond de 500 pakketten per jaar dus grote volumekorting heb ik niet.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: contract prijzen Post NL

26 maart 2016

Ik verstuur nu zo`n anderhalf jaar pakketten via ShopUnited voor 4,95 ex per pakket. Nooit geen toeslagen of iets dergelijks gehad op deze prijzen.

Zeer tevreden met hun, de enkele keer dat er een pakket niet de volgende dag in Belgie bezorgd kon worden hebben ze goed geholpen en hebben ze zelfs de klant met mijn toestemming gebeld om uit te leggen dat er iets mis was gegaan en hebben ze geholpen om het pakket de volgende werkdag wel geleverd te krijgen. 

Sinds dit jaar zijn de buitenlands verzendtarieven ook naar beneden gegaan dus zeker de moeite waard om met hun contact op te nemen. Ze zijn voor mij goedkoper als MyParcel.

Ik verzend rond de 500 pakketten per jaar dus grote volumekorting heb ik niet.
Grote volumekorting heb je niet? Dus wel ;) je betaald al minder dan iemand die 250 of 100 pakketten in een jaar verstuurd. Maar ik denk ook dat je een laserprinter hebt voor je etiketten of een labelprinter? Dat zijn die dingen die ervoor zorgen dat het minder snel handmatig verwerkt hoeft te worden. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht