Re: Feedback elecs.nl
Geplaatst: 19 juli 2013
Hm.. Dat is raar, Ik zal de instellingen even nakijken.chrsab schreef:Als Belg kan ik helemaal geen bestelling plaatsen vermits er geen verzending mogelijk is naar dit land. Dit krijg ik dan als melding. Ik kom na het invullen van mijn persoonlijke gegevens geen stap verder.
Bij het verstrijken van de zichttermijn en het retourneren van de bestelling bevestig je dat Elecs.nl niet verantwoordelijk is voor het eventuele verlies van het pakket met de post. Wat dan?????
Antwoorden van mails binnen 12uur vind ik wel lang. Tegenwoordig met de middelen dat we hebben kun je overal je mails lezen en beantwoorden.
Je vermeld dan 7 en dan weer 10 dagen zichttermijn.
In de winkelwagen staat de prijs van het artikel incl. BTW. Echter het BTW tarief wordt ook nog apart vermeld zonder het btw-bedrag.
Een peiling vind ik "no go"!
Een verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als ik als webwinkel iets verstuur ben ik verantwoordelijk. Als u als klant iets retour stuurt bent u verantwoordelijk. Mocht het niet aankomen zult u met bewijzen moeten komen dat u het pakket wel retour gestuurd heeft. Anders kan iedereen wel zeggen dat iets retour gestuurd is.
Tekst aangepast.
Dat van de BTW snap ik niet helemaal. Zou je dat anders kunnen uitleggen? er staat Subtotaal;
Ex BTW. Het BTW bedrag & inc. BTW.