Re: Beslist.nl stopt met gratis accounts?
Geplaatst: 30 juli 2014
Bij Beslist betaal je per click. Maar dan volgens hun systeem. Allicht overdreef ik iets. Hier van de afgelopen dagen.
Gisteren had ik volgens beslist 575 clicks. Volgens Analytics 243 bezoekers vanuit Beslist.
Eergisteren volgens beslist 568 clicks volgens beslist en 237 geregistreerde bezoekers
Enzovoorts. Zo is de verhouding eigenlijk altijd. Dan komt adwords er een stuk beter uit.
Adwords corrigeert zelfs automatisch 'misbruik clicks'. Daardoor krijg je dit soort rare beelden:
Gisteren 471 clicks in adwords en 476 bezoekers geregistreerd.
Eergisteren 505 clicks in adwords en 515 bezoekers geregistreerd.
Dan betaal ik bij Beslist 0,10ct per click en bij Adwords 0,16...
Adwords lijkt dan duurder, maar is het dus zeker niet.
Het verschil zit hem in van alles en nog wat tussen deze 2 media. Maar feit is, bij Adwords betaal ik gewoon per daadwerkelijke bezoeker veel minder. Ik wil hiermee ook zeker niet Beslist in een kwaad daglicht zetten. Overal waar je per click betaald op adwords na is het niet click = bezoeker. Dat is enkel met Adwords.
Gisteren had ik volgens beslist 575 clicks. Volgens Analytics 243 bezoekers vanuit Beslist.
Eergisteren volgens beslist 568 clicks volgens beslist en 237 geregistreerde bezoekers
Enzovoorts. Zo is de verhouding eigenlijk altijd. Dan komt adwords er een stuk beter uit.
Adwords corrigeert zelfs automatisch 'misbruik clicks'. Daardoor krijg je dit soort rare beelden:
Gisteren 471 clicks in adwords en 476 bezoekers geregistreerd.
Eergisteren 505 clicks in adwords en 515 bezoekers geregistreerd.
Dan betaal ik bij Beslist 0,10ct per click en bij Adwords 0,16...
Adwords lijkt dan duurder, maar is het dus zeker niet.
Het verschil zit hem in van alles en nog wat tussen deze 2 media. Maar feit is, bij Adwords betaal ik gewoon per daadwerkelijke bezoeker veel minder. Ik wil hiermee ook zeker niet Beslist in een kwaad daglicht zetten. Overal waar je per click betaald op adwords na is het niet click = bezoeker. Dat is enkel met Adwords.