Pagina 2 van 2
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 07 juli 2015
door ikfixhetvoorje
Klopt, je hebt gelijk, maar op een aantal plekken noemen ze het ook brievenbus pakketje. Pakje is ook geen brief zou je denken, toch wel.
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 07 juli 2015
door Ward
O, maar ik ben het verder met je eens hoor: de naam verdient geen linguïstische schoonheidsprijs, ongeacht of het nu een pakje, pakketje of pakket is.
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 07 juli 2015
door henk-k
In het filmpje wordt gesproken over een afleverscan. Maar die is er toch helemaal niet?
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 07 juli 2015
door ikfixhetvoorje
Nope, die is er idd helemaal niet.
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 07 juli 2015
door Dierenspeciaalzaak
Wel als je het bij de pakketpost laat stoppen. Dan klopt de track & trace ook gewoon. Zoals reeds in andere topics vermeldt, heeft de medewerker bij het servicepunt de mogelijkheid om het ook als pakketpost te behandelen. Als ze dat doen, is het wel gewoon een daadwerkelijke pakketzending inclusief duidelijke track & trace met tijdvak indicatie.
Enkel krijgen de medewerkers de instructie, om het als briefpost te behandelen. Je moet het dus lief vragen, om het als pakket te laten behandelen. Kost niets extra.
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 21 augustus 2015
door Decalpunt.nl
Mijnnaam schreef:Als je de term zwarte lijst nou eens niet gebruikt....Ik vraag me af wat daar de juridische knelpunten bij kunnen zijn. Immers streef je als webwinkels in deze naar een optimale dienstverlening naar je klant toe met de beste prijs kwaliteitsverhouding door alleen daar waar nodig aangetekend te versturen.
Dit onderwerp loopt al heel lang en daarom haal ik ook even een stukje aan van 2015. Een zwarte lijst of hoe je het ook noemt mag dan wel niet, maar samenwerking is niet verboden en een lijst met twijfelgevallen kan ook in een beschermde omgeving waar alleen toegang is met gebruikersnaam en wachtwoord. Het openbare is er dan al vanaf. Vraag je nog €10,- per jaar aan de gebruikers dan is het nog meer besloten.
Elke Albert Heijn heeft een mooie map met fotos van winkeldieven en elke supermarkt manager laat deze map graag zien aan collega's uit welke branche dan ook, bijvoorbeeld om de winkelstraat een stukje veiliger te maken.
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 21 augustus 2015
door Mick
Decalpunt.nl schreef:Elke Albert Heijn heeft een mooie map met fotos van winkeldieven en elke supermarkt manager laat deze map graag zien aan collega's uit welke branche dan ook, bijvoorbeeld om de winkelstraat een stukje veiliger te maken.
Je bedoelt
klant van de week 
Re: Klant claimt niet ontvangen te hebben?
Geplaatst: 21 augustus 2015
door Decalpunt.nl
Mick schreef:
Je bedoelt
klant van de week 
Ja zo zou je het ook kunnen noemen