Re: Telefonische bereikbaarheid
Geplaatst: 24 maart 2011
ik denk dat je het jezelf ongelooflijk moeilijk maakt. Zet gewoon je telefoonnr. erop. Je gaat echt niet de hele dag door gebeld worden. Word je een keer es gebeld dat je niet kan opnemen, nou jammer dan. Eventueel de voicemail erop dat mensen duidelijk hun naam en tel.nr achterlaten om teruggebeld te worden.
En in het algemeen: Ik dacht ook niet dat een tel. nr. verplicht was. Klantvriendelijkheidtechnisch gezien is het wel handig. Ik, als consument, vind het ook vaak prettig als ik zie dat ik een bedrijf gewoon even snel kan bellen als dat nodig is. Maakt niet uit wat je verkoopt. Mensen gaan niet alleen bellen over producten maar ook over waar hun bestelling blijft, of een adres is verkeerd doorgegeven, of ze willen weten of je toevallig x aantal stuks in voorraad hebt, of ze hebben een artikel ECHT overmorgen nodig en willen weten of het wel 100% zeker in voorraad is. enz enz..
Soms wil iemand gewoon meteen antwoord en niet op een email hoeven wachten.
Ik zou gewoon je telefoon nr vermelden en rustig afwachten hoe vaak het voor gaat komen dat je op "onhandige tijdstippen" gebeld gaat worden. Eventueel een telefoon in het toilet hangen. Gewoon de kringspieren even aansluiten en opnemen met "Goedemiddag, heeft u even geduld alstublieft dank u.." en even in de hold zetten.
En in het algemeen: Ik dacht ook niet dat een tel. nr. verplicht was. Klantvriendelijkheidtechnisch gezien is het wel handig. Ik, als consument, vind het ook vaak prettig als ik zie dat ik een bedrijf gewoon even snel kan bellen als dat nodig is. Maakt niet uit wat je verkoopt. Mensen gaan niet alleen bellen over producten maar ook over waar hun bestelling blijft, of een adres is verkeerd doorgegeven, of ze willen weten of je toevallig x aantal stuks in voorraad hebt, of ze hebben een artikel ECHT overmorgen nodig en willen weten of het wel 100% zeker in voorraad is. enz enz..
Soms wil iemand gewoon meteen antwoord en niet op een email hoeven wachten.
Ik zou gewoon je telefoon nr vermelden en rustig afwachten hoe vaak het voor gaat komen dat je op "onhandige tijdstippen" gebeld gaat worden. Eventueel een telefoon in het toilet hangen. Gewoon de kringspieren even aansluiten en opnemen met "Goedemiddag, heeft u even geduld alstublieft dank u.." en even in de hold zetten.
