Re: UKfood.nl is online. Graag uw feedback.
Geplaatst: 04 april 2012

Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.
https://www.webwinkelforum.nl/
Wat Peter reeds schreeftrashydiva schreef:Ziet er een stuk beter uit zoEn bij mij laadt 'ie snel hoor.
Hoop wel snel op wat meer producten, maar ik hou de site in de gaten. Misschien 1 tip (vind ik zelf altijd erg prettig); ingrediënten vermelden. I.v.m. allergieën/voorkeuren/afkeuren. Misschien is dat nog een idee.
Hoi Gerhard, om met dat laatste te beginnen, idd, wij hebben een eerlijke loterij gemaakt, en twee anderen kwamen daarvoor in aanmerkingGerhard schreef:Weer eens even op jullie site gekeken en op de blog. Een optie om over na te denken is misschien om te kunnen reageren op een blog bericht. Wou er even een reactie neerzetten maar dat kon dus niet. Leuk verhaal op je blog en je maakt het persoonlijk en niet al te zakelijk, dat is een keuze en daar hoeft in mijn ogen niets mis mee te zijn.
Ook nog even snel bij de producten gekeken, was benieuwd welke meerwaarde de UK Thee had, maar helaas kom ik daar als noob moeilijk achter. Misschien dus een idee om een grotere beschrijving te maken waar de smaak naar proeft. ''Een thee rijk van theïne'' daar haal je mij niet mee over om diezelfde thee te gaan bestellen.
Hoe gaat het met de orders zit er een stijgende lijn in ?.
Verder houd ik jullie in de gaten,vindt het alleen wel jammer dat ik de te goed bon niet heb gewonnen
Je kunt dat ook min of meer "omkeren". Als uit de huidige inhoud van de winkelwagen blijkt dat je nog niet aan inhoud of gewicht van een volle verzenddoos zit, kun je de doos volmaken door snoep/chocolade met extra korting te laten meebestellen. Immers: de kosten voor doos plus verzenden moet je toch al maken, dus dan kan er wat van de prijs van extra artikelen af.Mark73 schreef:Wat ik oprecht héél jammer vind van ons zijn de relatief hoge verzendkosten. Maar als starter kun je denk ik niet anders. Het liefste stuur ik de gekochte artikelen voor €2,00. Maar goed, wij zijn nog klein, en moeten daar nu nog niet mee beginnen.
Wel denk ik erover na om orders die bv. in een brievenbuspakket passen als optie toe te voegen, bv voor de snoep/chocolade. Dat men daar niet de pakketprijs voor gaat betalen. dat scheelt ons ook wat geld ivm verpakkingsmateriaal.
Dan krijgen klanten die gewoon hun winkelmandje aan het vullen zijn ook korting op deze snoep.Ward schreef:Je kunt dat ook min of meer "omkeren". Als uit de huidige inhoud van de winkelwagen blijkt dat je nog niet aan inhoud of gewicht van een volle verzenddoos zit, kun je de doos volmaken door snoep/chocolade met extra korting te laten meebestellen. Immers: de kosten voor doos plus verzenden moet je toch al maken, dus dan kan er wat van de prijs van extra artikelen af.Mark73 schreef:Wat ik oprecht héél jammer vind van ons zijn de relatief hoge verzendkosten. Maar als starter kun je denk ik niet anders. Het liefste stuur ik de gekochte artikelen voor €2,00. Maar goed, wij zijn nog klein, en moeten daar nu nog niet mee beginnen.
Wel denk ik erover na om orders die bv. in een brievenbuspakket passen als optie toe te voegen, bv voor de snoep/chocolade. Dat men daar niet de pakketprijs voor gaat betalen. dat scheelt ons ook wat geld ivm verpakkingsmateriaal.
Je kunt daarvoor als webwinkelier je virtuele verkoopassistent programmeren:RicardoV schreef:Hoe maak je onderscheid tussen iemand die eerst voor 10 euro besteld en hier voldoende aan heeft (maar wellicht aangetrokken kan worden om snoep te bestellen dmv de korting) en iemand die voor 10 euro in de winkelwagen heeft en daarna nog andere spullen zoals snoep wilt bestellen?
En zo'n onderscheid kun je ook programmeren. Voorbeeld in prototype:RicardoV schreef:Als je geen onderscheid maakt geef je in principe altijd snoep met korting weg, ook voor mensen die dit zonder de korting zouden bestellen.
Ik moest even nadenken wat je bedoelde, maar ik snap het nu. Klopt, klanten zien de mei-aanbiedingen, en de alt-text werkt. Daaronder dus gewoon direct bestellen ja. Moeten we wel een ticket sturen om dat aan te laten passen. Dat kunnen we niet zelf doen (althans, ik kan het niet vinden in het programma). Daarom dat men nu gelijk doorgelinkt word naar die betreffende categorie.RicardoV schreef:Kun je de producten niet op de voorpagina plaatsen zoals in je categorieen, met de details en winkelwagen knop?
Ziet er namelijk beter uit dan losse afbeeldingen van producten op een tekstpagina geplakt.