De webwinkel ziet er best netjes uit! Mooi uiterlijk. Ook technisch netjes. Vooral de bestelmogelijkheid zonder account spreekt me erg aan!
Paar suggesties:
1. De code lijkt wat rommelig door verschillende talen, IE7 'hacks' etc. Vooral die talen op de voorpagina maken het voor zoekmachines lastig hem goed te indexeren.
2. Op de over ons pagina vertel je wel heel weinig over jezelf. Ik zou er een adres, stukje geschiedenis of iets meer over jezelf op vertellen.
3. 14 dagen verzendtijd en 7 dagen retourneren? Lijkt me niet echt fair.
4. Er is wel heel weinig info bij de shirts. Ik koop niets aan de hand van 1 kleine foto. Er moet meer info bij. Dat kan geschreven, zoals wanneer het gedragen was, door wie o.a., prestaties en hoogtepunten gemaakt met het shirt etc. Ook in beeld, een voor, achterkant, inzoemfunctie etc. Of in specificaties: Wasmogelijkheden, merk (Nike? Adidas?) stof, hoe het bedrukt is, of het meegaat bij warm wassen of intensief gebruik etc.
5. De tussenstap met verzendkosten berekenen gaat je klanten kosten. Mensen begrijpen dat niet. Zien een vaag scherm over BTW en moeten een land kiezen? Dat snappen ze niet. Internetshoppers moet je zien als extreem domme mensen

6. Zelfde is van toepassing voor de kortingscode. Je moet mensen die mailen of via een speciale URL laten afrekenen, maar als je het tijdens afrekenen tegenkomt denk je toch altijd: Shit... Ik had dus een kortingscode kunnen hebben? Hoe kom ik aan dat ding? Hmm... Iemand die ik ken, kent de slager van de zus van een goede vriend van de eigenaar van de shop.. Ik wacht nog ff met bestellen want ik ga kijken of ik via via een kortingscode kan scoren....
Of je moet het mooi wegwerken... In de kassa ergens in kleine letters zetten Kortingscode? net zoals je doet met verzenden naar verschillende adressen.
7. Zo min mogelijk vragen. Vraag niet om een provincie bij Nederlandse bestellingen (als je dat wilt weten kun je dat automatiseren in de software) en niet naar een faxnummer als 90% van je bestellers dat niet heeft.
8. Je vraagt twee keer om verzendmethode. Op de eerste pagina waar ik mijn land en postcode kies, en later nog eens.
9. Ik zie te laat wat mijn betalingsmogelijkheden zijn. Er zijn nog steeds mensen zonder iDEAL (klanten van ING hebben het vaak nog niet, of apartere banken als Van Lanschot, Staalbankiers, etc. Dat soort bankenklanten). en die willen vooraf weten of ze wel met acceptgiro kunnen afrekenen.
10. ik mis de algemene voorwaarden. Die 7 dagen retoursturen of geen korting bij bulkbestellingen achteraf (nou ja dan stuur ik het wel terug en bestel ik nog een keer met korting... alleen maar meer kosten voor jou want wettelijk ben je die retourverzending mogelijkheid verschuldigd) maakten dat ik ernaar op zoek ging. Bij zakelijk verwacht ik andere opties. Zoals bestellen op basis van factuur achteraf, prijzen tonen zonder BTW en automatische korting in de winkel bij bestellen in tientallen.