Ok, even gekeken.
Als eerste denk ik dat je veel concurrentie hebt, dus je shop moet er echt uitspringen qua uitstraling. Je bent aardig op weg. Header is erg leuk gedaan.
Helaas is de banner links met 'veilig en vertouwd' erg wazig.
Waaruit blijkt trouwens dat je veilig en vetrouwd bent?
Gastenboek is erg ouderwets, ik zou daar een beoordelingsite neerzetten. Hier zijn gratis versies van.
Ik kan geen contactgegevens vinden? Adres, telefoon, e.d.
Bij de algemene voorwaarden (die trouwens erg beknopt zijn) staan een aantal dingen in die niet coform de Nederlandse wetgeving zijn:
O.a:
Na het doorlopen van de bestelprocedure op de website krijgt u de keuze uit 2 betaalmogelijkheden. U kunt online betalen via iDEAL, betalen na ontvangst van de orderbevestiging (Vooraf Betalen) De kosten van IDEAL zijn 0,90 per bestelling.
Ik zie geen achteraf betaalmethode.
Klein & zo is niet verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing ontstaan tijdens de verzending.
Helaas dat ben je wel.
Daarnaast gaan we het maar niet hebben over de extra kosten van de Ideal betaling...... Beter is om deze kosten te verrekenen met je verkoopprijs. Extra kosten schrikt klanten af.
Nadat u uw bestelling heeft ontvangen kunt u het bestelde pakket binnen 14 werkdagen aan ons retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer worden ontbonden. U dient uw retournering binnen 48 uur per e-mail (
Kleinenzo@ziggo.nl) of per telefoon (06-41150729) aan Klein & Zo door te geven.
Is het nu 14 dagen of 48 uur? Zeer tegenstrijdig.
Het terug te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) zal binnen 5 werkdagen op de rekening van de koper worden teruggestort.
Wanneer de klant de gehele bestelling retourneert, zul je ook de verzendkosten terug moeten boeken.
Mijn advies; maak goede voorwaarden en verdiep je in de wetgeving, want het rammelt aan alle kanten.
Voorlopig even genoeg te doen. Succes.