Frustratie na een klantenreview, hebben jullie dat ook
Geplaatst: 10 maart 2013
Soms zijn klanten toch niet te schatten: wij leveren zelf perfecte service, en toch krijg je een belabberde score. Frustrerend gewoon. Hebben jullie dat ook soms??
Een voorbeeld: Wat de klant schrijft:
Pluspunten
Goede service. Exacte leveringstijd. Pakket volledig in orde.
Verbeterpunten
BPost Belgie is niet goed. Postpakket wordt gewoon op drempel afgzet zonder verwittiging. Echt niet goed.
Totaal score:6/10
Snelheid/levering:8/10
Pakket is volledig in orde, er was de exacte levertijd, en het was goede service, en toch maar 8/10 op levering.
En omdat Bpost een fout maakte, worden wij afgestraft met een 6/10, zulke dingen halen onze score naar beneden terwijl alles perfect was van onzentwege.
Grrr.
(frustrated mode off)
Een voorbeeld: Wat de klant schrijft:
Pluspunten
Goede service. Exacte leveringstijd. Pakket volledig in orde.
Verbeterpunten
BPost Belgie is niet goed. Postpakket wordt gewoon op drempel afgzet zonder verwittiging. Echt niet goed.
Totaal score:6/10
Snelheid/levering:8/10
Pakket is volledig in orde, er was de exacte levertijd, en het was goede service, en toch maar 8/10 op levering.
En omdat Bpost een fout maakte, worden wij afgestraft met een 6/10, zulke dingen halen onze score naar beneden terwijl alles perfect was van onzentwege.
Grrr.
(frustrated mode off)