Webshopsoftware onderzoek

1
Beste forumbezoekers,

Mijn naam is Tom Beckers, 3de jaar student Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool Marketing Management in Eindhoven. Ik ben een onderzoek aan het doen hoe webshop eigenaren denken over hun huidige webshop software.

De link naar de enquête is:
http://www.thesistools.com/web/?id=327988

Het zal maximaal 5 minuten duren.
De enquête zal anoniem zijn en de resultaten zijn niet voor commerciële doeleinden.


Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Tom Beckers
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshopsoftware onderzoek

7
Ingevuld, denk alleen dat je vragen wel gericht zijn op de kleine webwinkels. Support gaat bijvoorbeeld veel over beginnerszaken. Ook mis je veel aanbieders van Software, denk bijvoorbeeld aan Seoshop en Luondo. Denk dat je resultaten dus erg samen hangen met je doelgroep. Een hobbyist heeft echt andere eisen dan een bedrijf dat full-time op dit gebied bezig is.

Wat ik belangrijker zou vinden in de software is de snelheid in combinatie met onderhoudbaarheid. Dat is grote nadeel van Magento. De mogelijkheden zijn goed, maar je ligt altijd wakker van het onderhoud aan je webwinkel.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m