Pagina 1 van 1

[topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 28 maart 2013
door bertony
Hallo allemaal ik ben net begonnen met een webwinkel.
Ik verkoop nog niet zo veel. Kan iemand mij wat feedback geven?
http://www.topswinkel.nl/
Alvast bedankt, groetjes Bertje

Re: Feedback

Geplaatst: 28 maart 2013
door Ward
Je hebt een portier aangesteld die klanten bij de voordeur al wegstuurt: "Welkom in de webwinkel van Top Fris" met daaronder maar één link "Ga naar schoonmaakbedrijf".

Re: Feedback

Geplaatst: 28 maart 2013
door bertony
Ik zie het nu ook en ik ga het veranderen, vriendelijk bedankt groetjes Bertje

Re: Feedback

Geplaatst: 28 maart 2013
door Ilonajoy
- Geen algemene voorwaarden, geen kvk, btw nummer.
- Geen informatie over betalen? Ook geen achteraf betaalmethode en geen ideal?? Dat gaat je klanten kosten.
- je contact gegevens staan tussen de categoriën?
- In de meeste gevallen staat de producten lijst links en niet rechts. Vind het lastig lezen.
- De foto op de homepage is te breed.

Voorlopig even genoeg denk ik.

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 31 maart 2013
door bertony
Hallo Ilona Joy, bedankt voor uw feedback.
Ik ben erg blij mee. U heeft mijn ogen geopend.
Super bedankt :) :) :) :) Top
Groetjes Bertje

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 05 april 2013
door bertony
Hallo allemaal, ik hen een paar goede feedback van jullie gehad en ik ben er mee aan de slag geweest.
Graag hoor ik van u wat u er nu van mijn site vindt,
P.s. ideal heb ik nog niet omdat het volgens mij veel geld kost.
Alvast bedankt groetjes Bertje

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 05 april 2013
door vampirelord
bertony schreef: P.s. ideal heb ik nog niet omdat het volgens mij veel geld kost.
Waar baseer je dit op?

Ideal kost ca 45 cent per transactie

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 06 april 2013
door Ilonajoy
Weet je wat het kost om geen Ideal aan te bieden? Klanten!

Zegt genoeg denk ik.

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 06 april 2013
door bertony
Hallo allemaal, bedankt voor de goede tips. Ik dacht dat Ideal duur was, maar t valt wel mee.
Ik heb me aangemeld voor Ideal. Nou ik ben benieuwd...... :D :D :D groetjes Bert

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 09 april 2013
door Elecs
bertony schreef:Hallo allemaal, bedankt voor de goede tips. Ik dacht dat Ideal duur was, maar t valt wel mee.
Ik heb me aangemeld voor Ideal. Nou ik ben benieuwd...... :D :D :D groetjes Bert

Je nieuwe producten rechts zijn niet klikbaar, erg vervelend.
Je kunt alleen met iDeal betalen als je bij de ABN zit?
Ik zie bij "over ons" dat jullie bedrijf al 20 jaar bestaat. Ik dacht dat er een 14 jarige achter zat die voor het eerst een webshopje maakte. Sorry, maar er is nog veel werk aan de winkel ;)

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 09 april 2013
door Elecs
Elecs schreef:
bertony schreef:Hallo allemaal, bedankt voor de goede tips. Ik dacht dat Ideal duur was, maar t valt wel mee.
Ik heb me aangemeld voor Ideal. Nou ik ben benieuwd...... :D :D :D groetjes Bert

Je nieuwe producten rechts zijn niet klikbaar, erg vervelend.
Je kunt alleen met iDeal betalen als je bij de ABN zit?
Ik zie bij "over ons" dat jullie bedrijf al 20 jaar bestaat. Ik dacht dat er een 14 jarige achter zat die voor het eerst een webshopje maakte. Sorry, maar er is nog veel werk aan de winkel ;)
En toen ging ik naar http://www.topfris.nl wat een verschil. Ik geloof niet dat hier hetzelfde bedrijf achter zit...

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 09 april 2013
door bertony
Hallo Elecs, bedankt voor uw feedback. Wij zijn met schoonmaak erg lang bezig en met het verkopen in de webshop niet zo lang, dus vandaar.
Ik ben met uw tips aan de slag gegaan. Indien u of iemand anders meer tips heeft dan horen wij dat graag. Vriendelijk bedankt voor de geboden hulp :D Top groetjes Bertje

Re: [topswinkel.nl] Feedback

Geplaatst: 09 april 2013
door Elecs
bertony schreef:Hallo Elecs, bedankt voor uw feedback. Wij zijn met schoonmaak erg lang bezig en met het verkopen in de webshop niet zo lang, dus vandaar.
Ik ben met uw tips aan de slag gegaan. Indien u of iemand anders meer tips heeft dan horen wij dat graag. Vriendelijk bedankt voor de geboden hulp :D Top groetjes Bertje
Hallo,

De beste tip die ik u kan geven, besteed het uit aan iemand die er doel over heeft. Vooral omdat het verschil met uw andere website zo groot is en u hierdoor klantenvertrouwen kan verliezen.

Frits