He,
Ik vind, maar dat kan ook persoonlijk zijn, de vertoningen van de producten niet heel overzichtelijk. Zie het als je digitale etalage, als producten niet goed in het zicht liggen; koopt bijna niemand ze.
Jouw website
http://happycaddy.be/Wonen-en-leven
Een grote jongen
http://www.bol.com/nl/l/koken-tafelen/t ... 1_Bekers_1_
Je hebt hier hele brede kolommen, met heel veel grijs erin.
- Grotere afbeeldingen en meer 'aantrekkelijke' tekst. (niet
"Ctrl" kabelopbergbox. Kleur: Zwart.. maar bv
Is het bij jou ook een snoeren bende, verwerk je kabels netjes op in deze kabelopberg box. Uitgevoerd in de kleur zwart)
- Voorraad indicatie op deze pagina zou ook niet misstaan
- Toe hoelaat worden betaalde orders verwerkt en verzonden?
Op je contact pagina, zie ik alleen dat je gevestigd bent in Opglabbeek. Dat is leuk om te weten, maar volgens mij ben je verplicht om het gehele vestigingsadres en bedrijfsnummer/BTW nummer te vermelden.
Ik lees op je algemene voorwaarden pas dat je >50 euro gratis verzend. Handige informatie die best mag uitspringen op elke pagina/product page.
Op je home lees ik dat je cadeautjes weggeeft vanaf 25 euro. Wat als ik nou via google direct op een product pagina landt? Misschien zou dat cadautje me overhalen om (meer) te bestellen.
Ik vind je product pagina's ook niet volledig gevuld. Bij de producten die ik heb aangeklikt staat ook maar één regel tekst. Leg uit wat je er mee kunt, en waarom ik het zou moeten kopen. Content = king.
Ook op je product pagina heb je nog ruimte voor 'Andere klanten kochten ook'.
Je hebt de 'Bestellen als gast' optie aangezet. Dat is fijn, klasse!
Het begin is er dus al, nu nog meer smoel en naamsbekendheid geven
