Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jp40
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 april 2013

Gezocht: Delivery Coordinator voor Connective Power

08 april 2013

Connective Power is een kleine en toonaangevende organisatie in Naarden, die zich voornamelijk richt op het ontwikkelen van webshops en websites, hosting, domeinregistratie en online werken. Zoekmachineoptimalisatie, Google Adwords en Shopping, affiliate marketing en andere online marketing activiteiten behoren tot de core business. AMYX is de naam van het CMS systeem dat ontwikkeld is door Connective Power en waarmee zij de standaard zet in de markt, alsmede met het innovatieve Automated Dynamic Pricing System (ADPS) dat retailers en merken prijsbeslissingen in korte tijd laat maken. Connective Power werkt met een jong team enthousiaste professionals van grafische vormgevers, technische ontwikkelaars tot contentspecialisten. Bij Connective Power staat service aan de klant centraal.

Functie-inhoud
De delivery consultant is de intermediair tussen de klant en de afdeling sofware-ontwikkeling, design en content. Vanaf de eerste fase van de salescyclus ga je mee naar de klant. Jouw uitdaging ligt in het samen met de klant bepalen van de oplossing, dit vervolgens te laten ontwerpen en uit te rollen bij de klant. Je wilt graag een proactieve rol spelen, ook naar jouw collega’s toe. Je adviseert en begeleidt de klant. Je maakt de projectplanning en bent verantwoordelijk dat het project tijdig, conform specificaties en binnen budget wordt opgeleverd. Je overziet het gehele project en managet. Je bent de communicatielink tussen het technische team en de klant. Je spreekt de taal van de technisch specialisten en van de klant. Je kent de techniek waardoor je de software ook kunt testen om te bepalen of het voldoet aan de wensen en eisen en geschikt is voor ingebruikname. Dus je weet je ook functioneel te verplaatsen in de klant. Je schakelt pro-actief, ziet knelpunten aankomen en communiceert op een perfecte manier met de klant. Je begrijpt de dagelijkse support- en beheerproblematieken die bij onze klanten spelen en weet deze te vertalen naar een Service Level Agreement.

Functie-eisen
• Wij vragen een HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt ervaring met projectmatig werken en de tools en technieken die je hierbij kunt inzetten. Plannen en organiseren zitten in je natuur;
• Je hebt ervaring met webtechniek, social media, Google, MS Office, HTML en beeldbewerkingssoftware;
• Je hebt kennis van de configuratie en functionaliteiten van een Content Management Systeem (CMS);
• Je hebt ervaring met het testen van (maatwerk) software;
• Je werkt aantoonbaar zelfstandig, maar bent een teamplayer en klant- en resultaatgericht. Dat betekent dus dat je ook kritisch kunt zijn en je collega’s kunt aanspreken op kwaliteit en deadlines, terwijl je zelf ook stipt ben in het opvolgen van acties;
• Je bent een gesprekspartner die makkelijk contact maakt met verschillende belanghebbenden;
• Je bent vloeiend in Nederlands en Engels;
• Je bent fulltime beschikbaar, vindt het leuk om bij een kleine speler te werken en bent toe aan een 2e (of 3e stap) in je carriere.

Arbeidsvoorwaarden
We bieden je een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring. Tevens krijg je een compleet pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 24 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag, een moderne pensioenregeling en volop opleidingsmogelijkheden.

Ben jij de juiste kandidaat? Stuur je CV aan jiska.pronk@ihrm-solutions.nl.
Voor meer informatie over Connective Power kijk je op http://www.cp.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht