Sottovesti schreef:Hoi Elecs,
Dank je voor antwoorden, ik heb de cijfers van Zalando gehoord, maar ik heb andere verhalen gehoord waarbij het retour aantal lager ligt, rond de 25%.
Je layout wat "luxer" kunnen maken.
Wat bedoel je hier precies, de term "luxer" klinkt natuurlijk leuk, maar dat bereiken is volgens mij niet ze makkelijk.
Ik ga je opmerkingen op de algemene voorwaarden aanpassen. Super dat je de tijd hebt genomen om hier helemaal doorheen te gaan!
Je kunt je onder op de website inschrijven voor de nieuwsbrief, maar kennelijk is dit nog niet duidelijk genoeg! Hier moet ik dus nog iets aan gaan doen!
Klopt, bij Zalando zit het voornamelijk in de schoenen weet ik toevallig.
Ik ga er vanuit dat 25% van mijn bestellingen retour komen (gelukkig zit ik op 7%), maar ik zou bij kleding wel eerst van het negatieve uitgaan om eerlijk te zijn. En als de kosten hoger worden dan de opbrengsten, zit je vast.
Tsja, ik ken de mogelijkheden van Seo-shop niet. Ik heb me hier nooit in verdiept omdat ik hun manier van marketing niet tof vindt. Klinkt misschien raar, maar ik hou niet van dat razia marketing.
Maargoed, mijn tip die ik altijd geef, kijk naar andere webshops. Kijk hoe grote/bekende webshops de layout maken. Daar zijn mensen aan gewend

. Ik zou btw bij je producten nog een "Bestellen" knop doen. Want er zit nu in je product overzicht geen knop. (deze knop koppel je dan aan je product ipv de winkelwagen omdat mensen nog een maat moeten kiezen uiteraard)
Ik heb niet alles gelezen hoor

. Maar retour is een belangrijk en gevoelig punt bij kleding winkels. En die euro die je goedkoper bent dan "grotere" winkels zou ik voor lief nemen. (ik heb het merk even gegoogle'd)
Ik heb nog een keer gezocht, maar ik kan nog steeds geen nieuwsbrief vinden.
Ik zou in die tekst iets doen van "klik HIER om je in te schrijven voor de nieuwsbrief" hoeven mensen niet te zoeken en neem je weer een stap van hun weg. De kans is groter dat ze zich dan inschrijven.
Of moet je eerst een account aanmaken - je email verifiëren - weer terug naar de site gaan - inloggen - inschrijven nieuwsbrief?
Dan ben ik bang dat mensen bij stap 2 al afhaken. (als ik zie dat mensen bij mij 4/5 keer hun email niet even gaan verifiëren als ze een account hebben aangemaakt.)
oh, in je algemene voorwaarden staat dat alle prijzen exclusief BTW zijn tenzij anders aangegeven. Ik zou dit even andersom doen.
Vragen/opmerking hoor ik het graag!