Mensen plaatsen bestelling en betalen niet
Geplaatst: 24 april 2013
Ik weet niet of 1 van jullie dit ook heeft. Maar ik heb intussen enkele bestellingen binnengekregen die aangegeven hebben dat ze via bankoverschrijving willen betalen. OK geen probleem. Eenmaal er een bestelling geplaatst is door de klant krijgt deze klant een email met zijn bestelling alsook de verdere instructies. Met daarin uiteraard de mededeling dat de bestelling pas verzonden wordt als het verschuldigde bedrag op onze bankrekening gestort is.
Blijkt dus nu dat enkele van deze klanten 3 weken geleden een bestelling hebben gedaan en nog steeds geen geld hebben overgemaakt naar onze rekening voor de verzending van hun bestelling.
Zou de mail van ons systeem misschien in hun spambox komen? Is het aan te raden om dan een soort van reminder mail te sturen naar hun adres om te zeggen dat er nog een bestelling op hun staat te wachten?
Blijkt dus nu dat enkele van deze klanten 3 weken geleden een bestelling hebben gedaan en nog steeds geen geld hebben overgemaakt naar onze rekening voor de verzending van hun bestelling.
Zou de mail van ons systeem misschien in hun spambox komen? Is het aan te raden om dan een soort van reminder mail te sturen naar hun adres om te zeggen dat er nog een bestelling op hun staat te wachten?