Uitkijken voor Bessbox en Miniinthebox
Geplaatst: 03 juni 2013
Ik wil mensen die fashion sieraden uit het buitenland kopen alvast waarschuwen voor Bessbox (http://www.bessbox.com/) en Miniinthebox (http://www.miniinthebox.com/) en even vuur spugen over hele slechte ervaringen.
Ik had bij Bessbox voor 60 euro fashion sieraden gekocht. Dit ging om vijfenvijftig sieraden. Op de website staat dat je je pakket na ongeveer 10 dagen ontvangt. Bij mij duurde het 25 dagen. Toen ik het pakket ontving en opende waren maar DRIE van de VIJFENVIJFTIG sieraden ook echt wat ik besteld had. De rest was óf een andere kleur óf een totaal ander product dan ik had gekocht. Ik nam contact op met Bessbox en ze zeiden dat dit was gebeurt doordat ze te weinig personeel hadden. Ik kon de verkeerde producten terugsturen en de goede producten krijgen maar ALLEEN als ik de verzendkosten op me nam. Deze wilde zij niet vergoeden. Ik was echt ziedend, ze leveren niet de producten die ik heb besteld en vervolgens moet ik zelf ook nog eens kosten maken voordat zij daadwerkelijk de dienst verlenen waar ik om vroeg. Nu maar afwachten of ik werkelijk de goede sieraden opgestuurd krijg.
Bij Miniinthebox had ik voor 200 euro sieraden besteld, waarvan de helft ook de verkeerde kleur, kapot of een totaal ander product was. Contact opnemen met Miniinthebox was totaal geen optie. De enige mogelijkheid was een ticket openen en wachten op een antwoord. Hier op kreeg ik alleen maar standaard reacties (geautomatiseerd?) die totaal niet terugkwamen op de vragen die ik stelde. Ik had Paypal ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen maar die konden mij ook niet helpen. Ik kreeg uiteindelijk zelfs een aantal sieraden opnieuw opgestuurd waarvan ik had gezegd dat ik geen nieuwe wilden omdat de kwaliteit zo slecht was. Toen ik uiteindelijk na TWEE MAANDEN de hoop had opgegeven kreeg ik een e-mail dat ik de producten terug kon sturen met de bijbehorende factuur en dan zou ik een vergoeding krijgen. Ik reageerde hierop met nog een aantal vragen, maar daar heb ik tot nu toe nog geen antwoord op gekregen (een week geleden).
Oordeelt u zelf maar... Klantenservice bestaat niet in China. Op de website van Bessbox staat '100 percent satisfaction guarantee', wat een grap.
Ik had bij Bessbox voor 60 euro fashion sieraden gekocht. Dit ging om vijfenvijftig sieraden. Op de website staat dat je je pakket na ongeveer 10 dagen ontvangt. Bij mij duurde het 25 dagen. Toen ik het pakket ontving en opende waren maar DRIE van de VIJFENVIJFTIG sieraden ook echt wat ik besteld had. De rest was óf een andere kleur óf een totaal ander product dan ik had gekocht. Ik nam contact op met Bessbox en ze zeiden dat dit was gebeurt doordat ze te weinig personeel hadden. Ik kon de verkeerde producten terugsturen en de goede producten krijgen maar ALLEEN als ik de verzendkosten op me nam. Deze wilde zij niet vergoeden. Ik was echt ziedend, ze leveren niet de producten die ik heb besteld en vervolgens moet ik zelf ook nog eens kosten maken voordat zij daadwerkelijk de dienst verlenen waar ik om vroeg. Nu maar afwachten of ik werkelijk de goede sieraden opgestuurd krijg.
Bij Miniinthebox had ik voor 200 euro sieraden besteld, waarvan de helft ook de verkeerde kleur, kapot of een totaal ander product was. Contact opnemen met Miniinthebox was totaal geen optie. De enige mogelijkheid was een ticket openen en wachten op een antwoord. Hier op kreeg ik alleen maar standaard reacties (geautomatiseerd?) die totaal niet terugkwamen op de vragen die ik stelde. Ik had Paypal ingeschakeld om mijn geld terug te krijgen maar die konden mij ook niet helpen. Ik kreeg uiteindelijk zelfs een aantal sieraden opnieuw opgestuurd waarvan ik had gezegd dat ik geen nieuwe wilden omdat de kwaliteit zo slecht was. Toen ik uiteindelijk na TWEE MAANDEN de hoop had opgegeven kreeg ik een e-mail dat ik de producten terug kon sturen met de bijbehorende factuur en dan zou ik een vergoeding krijgen. Ik reageerde hierop met nog een aantal vragen, maar daar heb ik tot nu toe nog geen antwoord op gekregen (een week geleden).
Oordeelt u zelf maar... Klantenservice bestaat niet in China. Op de website van Bessbox staat '100 percent satisfaction guarantee', wat een grap.