Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

[sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

29 juni 2013

Hallo allemaal.
Na een eerder advies heb ik een en ander veranderd.
Graag een nieuwe feedback:
http://www.sexy-lingerie-webwinkel.nl
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: Herkeuring van mijn webwinkel.

29 juni 2013

Waar staat je oorspronkelijke topic? Ik zie het zo snel niet en het is een tikkie zinloos om dingen te gaan noemen die daar al staan :wink:
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Herkeuring van mijn webwinkel.

29 juni 2013

Hier het oorspronkelijke topic. Heb ik destijds dichtgegooid omdat talicia het nodig vond om in alle andere topics over lingeriewebwinkels te spammen met haar webwinkel. Ik hoop op beterschap!
 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

29 juni 2013

Wat me het eerste opvalt: je shop heet "sexy lingerie" maar als ik dat toevallig wil kopen moet ik er naar zoeken :shock:
Iemand die sexy lingerie zoekt wil niet per definitie toys oid kopen; wat dat betreft denk ik dat de naam van je shop niet bij je aanbod past. Misschien heb ik het mis, maar let op je conversie. Best kans dat die heel laag is, en dit zou een reden kunnen zijn.

Op de voorpagina zie ik "Bezoek onze mailinglist" - bezoeken is een beetje een vreemd woord vind ik, en er valt helemaal niets te bezoeken omdat het niet aanklikbaar is. En "wordt lid op Facebook"? Lid worden kan niet via facebook (en je bent geen club), en zo'n taalfout, foei! :lol:

Als ik op een externe klik verlaat ik je shop; zou even een blank target toevoegen.

Magento is een prima pakket, maar ik zou zelf mijn webshopnaam gebruiken als titel, niet Magento Commerce ..:
<title>Magento Commerce</title>
<meta name="description" content="Default Description" />
<meta name="keywords" content="Magento, Varien, E-commerce" />

Op je contact pagina vertel je dat je shop al lang bestaat en duizenden klanten heeft; op FB zie ik echter 31 likes, op Twitter 1 tweet en 9 followers en je hebt 4 beoordelingen bij eKomi en 2 bij Webwinkel Keur ...?
Bedonder je klanten wat dat betreft niet; ben je nieuw dan kun je daar gewoon voor uitkomen; als je al lang bestaat en dat als USP inzet, zorg dan ook dat die duizenden klanten zichtbaar zijn.
De contactgegevens zou ik even uitlijnen, staat een stuk netter.

Bij orders & retouren staat geen (link naar) informatie en het formulier is in het Engels - dat zou ik nog even vertalen.

Bij de artikelen:
Inpakken is een ja/nee vraag, niet geen/ja ;)
Calculate shipping nog vertalen

Mandje wordt spontaan cart als er wat in zit ..
En nog geen SSL op de bestelpagina, terwijl klanten persoongegevens moeten verzenden. SSL is verplicht zodra klanten hun gegevens verzenden, dat moet je nog even regelen.

Het komt op mij over als een nieuw opgerichtte shop, met nog aardig wat slordigheidjes. De template zelf heeft een wat hoge "hobby winkel" uitstraling - niet bijzonder professioneel IMHO. Er zijn voor magento prachtige templates verkrijgbaar, je zou kunnen overwegen om een professioneel gemaakt template aan te schaffen (tenzij je lekker draait zo, misschien werkt het prima voor jouw klantenkring).

Wellicht eerst zelf alles nog eens goed doorlopen en dan pas vragen om feedback :)
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

Allereerst bedankt voor het commentaar
Ik wist dat dit ( gezien mijn positie hier ) gepeperd zou worden.
Voordeel is: ik kan weer verder met het perfectioneren van mijn webshop.
En ja het is waar. ben er pas mee begonnen vandaar dat ekomi, facebook en twitter geen duizenden leden laat zien.
Ik mag wel blond zijn , maar ik ben niet dom, de website heb ik grotendeels zelf gemaakt, maar ook met dit advies ga ik er mee aan de slag, net als het vorige advies!
grts: Talicia
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

Ik wist dat dit ( gezien mijn positie hier ) gepeperd zou worden.
Welke positie? Eén gesloten topic is volgens mij zo spannend niet hoor ;)

Ik probeer ook helemaal niet om een "gepeperde" reactie te geven, ik probeer een eerlijke opsomming te geven van wat mij opvalt. Da's bedoeld om te helpen, niet om vervelend te zijn. Neem aan dat dat ook de bedoeling was, je vraagt immers om feedback.
En ja het is waar. ben er pas mee begonnen vandaar dat ekomi, facebook en twitter geen duizenden leden laat zien.
"Sexy lingerie is al lange tijd een van de mooiste online lingerie & toys winkels in Nederland. Dankzij onze snelle service en snelle levering [...] hebben we het vertrouwen gekregen van duizenden klanten."

Volgens mij klopt er iets niet ;)
Ik mag wel blond zijn , maar ik ben niet dom, de website heb ik grotendeels zelf gemaakt
Da's op zich een compliment waard (ik doe het je niet na), maar omdat je geen professionele webbouwer bent kun je het wel aan de site zien. Geeft op zich niks, maar het past niet helemaal bij het beeld dat je neer wilt zetten met je shop.
Een goede Magento template hoeft je echt de kop niet te kosten, en die investering verdien je dubbel en dwars terug.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

Ik heb een paar dingen veranderd waar ik het direct mee eens was
Andere , zoals de naam van de webshop met het aanbod dat gaat niet
met de keywords sexy lingerie staat ik op positie 10 in google, dus dat ga ik echt niet veranderen
we komen er wel :)
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

De template die ik gebruik heb ik gekocht ergens in de VS
Het probleem was het vertalen, bij sommige dingen kom ik gewoon niet bij, denk dat ik al ver ben
soms denk ik grrrrr waar ben ik aan begonnen
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

Ik hoop wel dat iemand anders de teksten voor je schrijft en de e-mails beantwoord..
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

Andere , zoals de naam van de webshop met het aanbod dat gaat niet
met de keywords sexy lingerie staat ik op positie 10 in google, dus dat ga ik echt niet veranderen
Beetje off-topic, maar het lijkt me dat gevonden worden door mensen die sexy lingerie zoeken niet heel erg helpt bij een erotiek winkel. Vooral niet omdat je naar de lingerie moet zoeken, het staat niet eens op de voorpagina (alleen als menu optie tussen de toys).

Goed dat je de misleidende tekst wat hebt aangepast, vond dat persoonlijk niet echt kunnen. Bovendien val je altijd wel door de mand als je klanten in het ootje neemt ...

Wat ik niet helemaal begrijp is dat je bijvoorbeeld voor eKomi kiest, wat één van de duurste opties is voor beoordelingen, en bespaart op de layout van je shop.
Waarom geen professionele template kopen en de beoordelingen via bijvoorbeeld KiyOh of iets dergelijks? Je kunt een euro maar één keer uitgeven; zou dat zelf anders hebben verdeeld om eerlijk te zijn.

Als je bij je zelfgemaakte template wilt blijven (je schreef gekocht, maar er zijn echt betere te krijgen ;)) dan is dat natuurlijk je goed recht, maar weet dan wel dat je bewust kiest voor een minder professionele uitstraling, en profileer je dan minder als een grote webshop. Met de (inmiddels aangepaste) tekst en de foto's wek je de indruk een groot bedrijf te zijn, terwijl dat niet zo is. Zijn die foto's wel echt van je eigen magazijn?

Edit
Heb de omschrijvingen eens een beetje zitten lezen; daar staan best wat fouten cq. kromme zinnen in. Ik zag erbij staan "verkrijgbaar bij sexy lingerie webwinkel" -- heb je ook artikelen opgenomen die je niet verkoopt?!
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juni 2013

De template heb ik gekocht, maar moest compleet uit elkaar gehaald worden ( vertalen en andere foto`s ), vandaar dat ik zeg: heb de winkel zelf gemaakt .
Wat betreft die line met facebook en twitter, die heb ik weggehaald ( vond het zelf ook wat rommelig staan) en ook ze gaan van je site af. ( niet de bedoeling)
Wat betreft de naam van de webwinkel: dank je wel, ik had al bij scans gezien dat er iets niet klopte, door jou informatie heb ik het kunnen veranderen in magento configuratie
Maar er is nog iets: ik heb pagerank 2 en ik sta op positie 10 nu, anderen (met de zelfde zoekwoorden hebben pagerank 1) en die staan hoger
wat kan de reden zijn?
grts: talicia
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

01 juli 2013

Lingerie staat bovenaan in het menu, de home page geeft algemene informatie van wat ik verkoop ( met als grootste foto sexy lingerie ) verder met wie ik zaken doe ( winkelkeur, ekomi, afterpay en paypal )
Ik denk door de indeling van de homepage je precies weet wat de shop verkoopt.

Wat betreft het commentaar bij de artikelen: Die neem ik over van de groothandel
Dat er soms sexy lingerie bijstaat heb ik vanwege seo erbij gezet.
Er zijn geen artikelen bij die er niet zijn !!!!
Zodra een artikel niet meer te leveren is, krijg ik daar bericht van en haat het direct uit mijn webwinkel

Er moeten nog een paar dingetjes vertaald worden, maar daar kan ik zelf niet bijkomen , dus heb ik hulp gevraagd, dus dat wordt later
Ik heb onderaan de homepage dat facebook en twitter gebeuren weggehaald, vond toch achteraf dat het te druk overkwam en om te voorkomen dat de klanten via deze links weggingen.

Ik ben ook heel erg blij wat je vertelde over de naam van de shop.
Die stond nog als standaard. ( hoe dom kan een mens soms zijn )
Doordat ik de naam had, kon ik vinden waar ik het moest veranderen.
Waarschijnlijk is dit de reden dat ik niet op een hogere positie kwam in google.
Ik heb een pagerank van 2 en anderen die hoger staan een pagerank van 1
Daar snapte ik niets van

Verder heb ik nog landings website`s :


http://www.latex-kleding.com

http://www.leren-kleding.com

http://www.dildo-webwinkel.nl

http://www.bondage-webwinkel.nl

http://www.topje.org

http://www.cocktail-jurkjes.nl/

http://www.neukmachines.org

http://www.condoom-webwinkel.nl

http://www.drogisterij.name

Deze heb ik om mensen die andere zoekwoorden gebruiken naar mijn winkel te krijgen
bv latex-kleding.com staat op positie 3 met de zoekwoorden latex kleding in google.
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

01 juli 2013

Wat betreft het commentaar bij de artikelen: Die neem ik over van de groothandel
Dat er soms sexy lingerie bijstaat heb ik vanwege seo erbij gezet.
Voor SEO is het veel beter om eigen teksten te schrijven, zo krijg je originele content.
Alleen een opmerking toevoegen heeft voor SEO niet zo veel zin, en voor klanten staat het een beetje raar ...
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

01 juli 2013

Ik weet dat unieke tekst beter is, maar het is geen doen om al die productomschrijvingen in andere woorden om te zetten, elke week komen er meer dan 100 bij.
Maar ik heb even gekeken hoe google mijn site geindexeerd heeft met:
site:www.sexy-lingerie-webwinkel.nl
Nu blijkt dat google alleen de categorieen ( 121) indexeerd en niet de pagina`s van de producten.
Dus dat ik sexy lingerie er bij gezet ( bij de producten )had totaal geen zin.
Ik zal nu beginnen met de tekst die deze 121 pagina`s hebben om te zetten in unieke tekst.
Weer iets verder gekomen :)

Mijn mening nog wat betreft de template die ik gebruik. je vindt deze niet professioneel, maar ik vind juist dat deze zich onderscheid van andere webshops
Die lijken allemaal op elkaar en ik vind ze saai en te druk
Maar ik ga zeker de mening van andere peilen en daarna beslissen voor een andere template
 
Talicia,camille
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 april 2013
Contacteer:

Re: [sexy-lingerie-webwinkel.nl] tweede kans..

30 juli 2018

Ben benieuwd wat nu de mening is van:
http://www.sexy-lingerie-webwinkel.nl/
Grts: Talicia
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht