Wanneer heb je nou echt iets aan adverteren?
Geplaatst: 28 juli 2013
Hoi webwinkeliers,
Ik heb hier weleens eerder gepost toen we een pilot gedaan hebben voor onze website Vind Carlo. We zijn de website nu verder aan het ontwikkelen op basis van die pilot om het gebruiksgemak te vergroten. Ook wordt de naam anders, namelijk: Fyndle.com.
We hebben nu op basis van de pilot statistieken over wat het oplevert qua bezoekers. Nu zou ik heel graag eerlijk van jullie weten of jullie hart sneller gaat kloppen van de bezoekerscijfers die we behaalden tijdens de pilot. Dit zijn de cijfers (dit hebben we direct uit onze database gehaald):
Een bezoeker die op je webwinkel komt tijdens een advertentiecampagne via Fyndle:
- Bezoekt gemiddeld 160 unieke pagina's van de webwinkel, en gemiddeld 473 pagina's in totaal
- Is gemiddeld 8 seconden op elke pagina van de webwinkel
- Is in totaal gemiddeld meer dan een uur (63 minuten) op de webwinkel
- Komt gemiddeld 6 keer terug op de webwinkel na het eerste bezoek
Dit alles tijdens de advertentiecampagne die gemiddeld een week loopt.
Vinden jullie dit goede exposure, als je bezoekers krijgt die gemiddeld zo veel pagina's bekijken, zo vaak terugkomen en zo lang op de webwinkel aanwezig zijn?
Om die vraag te beantwoorden wil je vast ook weten wat voor bezoekers het zijn: een bezoeker komt pas op je website als ze interesse hebben om een product dat je daar verkoopt te winnen, ze hebben dus interesse in de productcategorie van je webwinkel (met andere woorden als je bikini's verkoopt komen ze alleen als ze graag een bikini willen winnen).
Ik vraag me ook af, als je dit zo leest, wat is dan een reƫle prijs per click (een click is dus 1 bezoeker zoals bovenstaand beschreven)?
Vriendelijke groeten,
Mandy Schippers
Fyndle
Ik heb hier weleens eerder gepost toen we een pilot gedaan hebben voor onze website Vind Carlo. We zijn de website nu verder aan het ontwikkelen op basis van die pilot om het gebruiksgemak te vergroten. Ook wordt de naam anders, namelijk: Fyndle.com.
We hebben nu op basis van de pilot statistieken over wat het oplevert qua bezoekers. Nu zou ik heel graag eerlijk van jullie weten of jullie hart sneller gaat kloppen van de bezoekerscijfers die we behaalden tijdens de pilot. Dit zijn de cijfers (dit hebben we direct uit onze database gehaald):
Een bezoeker die op je webwinkel komt tijdens een advertentiecampagne via Fyndle:
- Bezoekt gemiddeld 160 unieke pagina's van de webwinkel, en gemiddeld 473 pagina's in totaal
- Is gemiddeld 8 seconden op elke pagina van de webwinkel
- Is in totaal gemiddeld meer dan een uur (63 minuten) op de webwinkel
- Komt gemiddeld 6 keer terug op de webwinkel na het eerste bezoek
Dit alles tijdens de advertentiecampagne die gemiddeld een week loopt.
Vinden jullie dit goede exposure, als je bezoekers krijgt die gemiddeld zo veel pagina's bekijken, zo vaak terugkomen en zo lang op de webwinkel aanwezig zijn?
Om die vraag te beantwoorden wil je vast ook weten wat voor bezoekers het zijn: een bezoeker komt pas op je website als ze interesse hebben om een product dat je daar verkoopt te winnen, ze hebben dus interesse in de productcategorie van je webwinkel (met andere woorden als je bikini's verkoopt komen ze alleen als ze graag een bikini willen winnen).
Ik vraag me ook af, als je dit zo leest, wat is dan een reƫle prijs per click (een click is dus 1 bezoeker zoals bovenstaand beschreven)?
Vriendelijke groeten,
Mandy Schippers
Fyndle