Hulp afstudeerscriptie, bedoeld voor leverancier en retailer

1
Beste,

Graag stel ik mij eerst even voor. Ik ben Jacko v Meurs, student aan de Haagse Hogeschool en studeer aan de opleiding Small Business & Retail Management. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie. Daarbij heb ik uw hulp hard nodig!

‘Duurzame strategische relaties’ is het thema welke wordt behandeld in de scriptie. De vragen in deze enquête worden gebruikt om een globale indruk te verkrijgen wat betreft dit thema. In de enquête wordt gebruik gemaakt van enkelvoud wat betreft relaties. U mag dit ook als meervoud zien. In de enquête wordt gesproken over relaties. Hiermee wordt bedoeld, uw relatie met uw leverancier of uw relatie met klant als leverancier zijnde.
Ik zou graag met een aantal van jullie een interview afnemen. Het interview gaat dieper in op de vraagstellingen welke in de scriptie zijn geformuleerd. Aan de hand van de ingevulde vragenlijst wordt bepaald wie daarvoor in aanmerking komt, u kunt zelf in de enquête aangeven of u daar behoefte aan heeft of juist helemaal niet. De enquête bestaat uit 33 gesloten vragen die door middel van ja/nee of schaalverdeling beantwoordt kan worden.

De ervaring leert dat wanneer men niet op korte termijn reageert, de enquête op den duur niet meer wordt ingevuld. Ik wil u dan ook vragen om, wanneer mogelijk, de enquête op een zo kort mogelijke termijn in te vullen. Het spreekt voor zich dat alle informatie vertrouwelijk blijft.

Ik wil u alvast hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête!

http://www.thesistools.com/web/?id=362053