@ Rudy, idd er zit een formule achter de prijsberekening, vandaar dat het geen mooi afgeronde bedragen zijn. Enerzijds klinkt het waarschijnlijk beter als het netjes xx,95 of xx,99 € zou zijn maar anderzijds zie ik hier niet meteen een reden in waarop een klant ons wel of niet zou bezoeken en een order zou plaatsen of zou afhaken.
@ Ilonajoy : je hebt een punt met je feedback. Echter, aan een aantal items kunnen wij zelf niet veranderen, die zijn zo bepaald door de designer/webwinkelleverancier. Dit is bvb het geval voor
jouw opmerking betreffende de produktweergave en de scherpte van de foto's alsook de hyperlink in de header hangt van onze gekozen layout af.
Wat de productindeling betreft: Wij willen in bepaalde categorieën vooral onze sterkte benadrukken qua merk/aanbod, vandaar de opsplitsing. De categorieën waarin we daar bewust niet voor gekozen hebben zijn categorieën waarin we (nog) geen uitblinkers hebben qua merk. Bij de start hadden we bvb alle hondenspeelgoed samengeplaatst zonder verdeling qua merk maar dan werd het enorm onoverzichtelijk en een hele lange pagina. Mijn inziens zouden klanten daarop nog meer afknappen als ze te ver en te lang moeten zoeken.
100% gelijk wat betreft de "saaiheid": onze gekozen kleuren en layout van de header is TE braaf en potentiële klanten kunnen hierdoor misschien snel weer vertrekken. De header hebben we vanmiddag een beetje aangepast. Zeg gerust jouw mening of het beter is of niet. De kleur van de homepagina op zich is nog steeds dezelfde en zie ik niet meteen te veranderen. Voor we de webshop begonnen hebben we bij verschillende internetgebruikers eens gepolst waaraan ze zich vooral storen bij een webshop en kregen we heel vaak de opmerking dat schreeuwerige kleuren en een onoverzichtelijke layout storend was. Vandaar dus de keuze voor een neutrale, kalme kleur
Alleszins bedankt voor de reeds verschafte feedback en geef gerust allen bijkomende feedback. Hoe meer hoe liever, op die manier kunnen we alles nog wat bijschaven en nadenken over toekomstige aanpassingen.