Klant wil bestelling omruilen ...
Geplaatst: 23 augustus 2013
Ik kreeg vandaag een mail terug van een klant, en wilde graag weten wat jullie in dit geval zouden doen...
Ze heeft een bestelling ( muursticker ) gedaan op 25 juli, en haar bestelling is verstuurd op 26 juli. dat betekend dat ze haar bestelling al ruim 3 weken in haar bezit heeft. Tevens stuurt ze een mail naar aanleiding van mijn mail die verstuurd is op 13 augustus voor een review.
Het gaat om het volgende :
Ze heeft een muursticker besteld en heeft bij de bestelling aangegeven dat de muursticker in spiegelbeeld moet zijn. Dit is een optie die men aan MOET geven. Standaard staat deze optie niet ingevuld dus klanten moeten zelf hun keuze aangeven.
Nu geeft ze aan dat ze de muursticker op een muur wilde plakken en dat ze graag het pakket om wenst te ruilen.
De muurstickers die wij aanbieden op onze website worden geproduceerd na dat de klant een bestelling doet. Ja we hebben wel wat muurstickers op voorraad, maar zoals een spiegelbeeld bestelling is niet iets wat vaak besteld word. Wat dus betekend dat als deze mevrouw haar bestelling omruilt wij met een muursticker zitten die we waarschijnlijk misschien nooit zullen verkopen (tenzij er toevallig iemand exact hetzelfde besteld in die kleur en maat etc. )
Ze heeft een bestelling ( muursticker ) gedaan op 25 juli, en haar bestelling is verstuurd op 26 juli. dat betekend dat ze haar bestelling al ruim 3 weken in haar bezit heeft. Tevens stuurt ze een mail naar aanleiding van mijn mail die verstuurd is op 13 augustus voor een review.
Het gaat om het volgende :
Ze heeft een muursticker besteld en heeft bij de bestelling aangegeven dat de muursticker in spiegelbeeld moet zijn. Dit is een optie die men aan MOET geven. Standaard staat deze optie niet ingevuld dus klanten moeten zelf hun keuze aangeven.
Nu geeft ze aan dat ze de muursticker op een muur wilde plakken en dat ze graag het pakket om wenst te ruilen.
De muurstickers die wij aanbieden op onze website worden geproduceerd na dat de klant een bestelling doet. Ja we hebben wel wat muurstickers op voorraad, maar zoals een spiegelbeeld bestelling is niet iets wat vaak besteld word. Wat dus betekend dat als deze mevrouw haar bestelling omruilt wij met een muursticker zitten die we waarschijnlijk misschien nooit zullen verkopen (tenzij er toevallig iemand exact hetzelfde besteld in die kleur en maat etc. )