Afstudeeronderzoek websites

1
Beste heer/mevrouw,

Momenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn afstudeerscriptie. Voor deze scriptie doe ik onderzoek naar het gebruik van websites onder ZZP’ers en bedrijven. Door middel van deze vragenlijst vraag ik uw mening en wil ik meer inzicht krijgen in het gebruik van websites onder bedrijven. U zou mij hierbij enorm helpen.

Het invullen van de vragenlijst zal een paar minuten van uw tijd in beslag nemen. De gegevens van de vragenlijst zullen anoniem blijven en niet aan derden worden verstrekt. Bij elke vraag is maar één antwoord mogelijk tenzij anders aangegeven. Voor het invullen van de vragenlijst heeft u de mogelijkheid korting te krijgen bij de aanschaf van een website. Alvast bedankt.

http://www.websiteoom.nl/vragen/

Met vriendelijke groeten,

Yoeri Bax

Re: Afstudeeronderzoek websites

2
Youri, in de eerste vraag maak je een onderscheid tussen:

- Zelfstandige Zonder Personeel zonder personeel
- Zelfstandige Zonder Personeel met personeel

Ik denk dat veel respondenten daarop afhaken. Even aanpassen.
StoreCore.io

Re: Afstudeeronderzoek websites

3
ZZP-er is geen rechtsvorm, het is slechts een hippe maar misleidende term die naar mijn idee afgeschaft moet worden.

De juiste stelling zou zijn;
Eenmanszaak zonder personeel
Eenmanszaak met personeel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.