Onmisbaar voor een klantgerichte webwinkel
Geplaatst: 04 oktober 2010
Zelf had ik in het verleden ook een webwinkel (naast mijn reguliere baan). Die winkel heb ik inmiddels verkocht.
Nu heb ik o.a. een antwoordservice. Ik denk dat een goede telefoonbeantwoording (vragen beantwoorden, klachten behandelen) de perfecte aanvullende dienst is voor de webwinkelier, vooral als er overdag niet altijd iemand aanwezig is om op professionele wijze de telefoon aan te nemen.
Wij zijn geen groot onpersoonlijk callcenter maar een klein team van enthousiaste medewerkers met prima apparatuur, heel veel ervaring en zeer service gericht. Niet duur ook (maar vergis je niet in nog goedkopere prijsbrekers, die leveren beslist geen kwaliteit)
Als je je eerst wilt overtuigen van de kwaliteit dan wil ik serieus geinteresseerden graag een gratis week telefoon service aanbieden! Bel mij dan even 06 17440410.
--
Met vriendelijke groet,
Annelou Bangert
Babiche Antwoordservice
www.homeshoring.eu
Nu heb ik o.a. een antwoordservice. Ik denk dat een goede telefoonbeantwoording (vragen beantwoorden, klachten behandelen) de perfecte aanvullende dienst is voor de webwinkelier, vooral als er overdag niet altijd iemand aanwezig is om op professionele wijze de telefoon aan te nemen.
Wij zijn geen groot onpersoonlijk callcenter maar een klein team van enthousiaste medewerkers met prima apparatuur, heel veel ervaring en zeer service gericht. Niet duur ook (maar vergis je niet in nog goedkopere prijsbrekers, die leveren beslist geen kwaliteit)
Als je je eerst wilt overtuigen van de kwaliteit dan wil ik serieus geinteresseerden graag een gratis week telefoon service aanbieden! Bel mij dan even 06 17440410.
--
Met vriendelijke groet,
Annelou Bangert
Babiche Antwoordservice
www.homeshoring.eu