Vraag over zoektermen in Adwords
Geplaatst: 10 oktober 2013
In Adwords heb je de mogelijkheid om alle gebruikte zoektermen in overzicht te krijgen die bezoekers gebruikt hebben vóórdat ze jouw advertentie te zien kregen, hierna heb je dan de mogelijkheid om deze zoektermen toe te voegen of uit te sluiten als zoekwoord. Op zich een hele handige tool, maar ik zit met de volgende vraag:
Wat is precies het nut om deze gebruikte zoektermen toe te gaan voegen als zoekwoord? Blijkbaar worden bij deze zoektermen mijn advertenties toch al getoond..! Of zie ik nu iets over het hoofd?
Om een voorbeeldje te geven... (het gaat hier overigens om de website http://www.tijdvooralcoholvrij.nl)
Ik heb uiteraard de zoekterm "alcoholvrije wijn" als zoekwoord. Nu zie ik in deze lijst met zoektermen ook "beste alcoholvrije wijn" staan..
Ik hoor heel graag hoe jullie hier tegen aan kijken en wat het eventuele nut is van +/- 2500 zoektermen doorspitten!
Groeten
Dennis
Wat is precies het nut om deze gebruikte zoektermen toe te gaan voegen als zoekwoord? Blijkbaar worden bij deze zoektermen mijn advertenties toch al getoond..! Of zie ik nu iets over het hoofd?
Om een voorbeeldje te geven... (het gaat hier overigens om de website http://www.tijdvooralcoholvrij.nl)
Ik heb uiteraard de zoekterm "alcoholvrije wijn" als zoekwoord. Nu zie ik in deze lijst met zoektermen ook "beste alcoholvrije wijn" staan..
Ik hoor heel graag hoe jullie hier tegen aan kijken en wat het eventuele nut is van +/- 2500 zoektermen doorspitten!
Groeten
Dennis