Hoe zouden jullie met dit gevalletje omgaan, product retour
Geplaatst: 15 januari 2014
Begin december heeft een klant een muursticker besteld. Na 4 weken mailen (in totaal 2 mails), aangezien ze blijkbaar steeds moest wachten op haar schoonvader. Geeft de klant aan dat de muursticker niet op de aanbreng folie blijft zitten, en ze het dus niet geplakt kan krijgen.
Op zich doen wij daar niet zo moeilijk over, had wel moeite dat het pas echt 4 weken later na levering werd aangegeven maar goed, dus aangeven dat muursticker in een zo goed mogelijk en originele staat retour gestuurd dient te worden en dat wij dan een nieuwe zullen toesturen.
Nu heb ik gister dan eindelijk de muursticker terug ontvangen, maar je wilt niet weten hoe .... niet in een koker, nee in een inpakpapiertje ... die hele muursticker is slap opgerold, en daarna met een zeer dun inpakpapiertje ingepakt. Wat dus als resultaat geeft, dat het er niet meer uit ziet , plat, gescheurd etc aangezien het met pakketpost is verstuurd.
Vind het zo jammer dat deze klant zo respectloos omgaat met het retour sturen (gratis, heb haar verzendlabel gestuurd)..
Nu blijkt ook nog eens dat op het moment ik de muursticker zou willen plakken, ik totaal geen problemen heb, en de tekst zonder moeite op de aanbreng folie blijft zitten (dit even ter info).
Nu mijn vraag ...
Zouden jullie hiervan iets zeggen? Of gewoon nieuwe toesturen en het erbij laten ?
Op zich doen wij daar niet zo moeilijk over, had wel moeite dat het pas echt 4 weken later na levering werd aangegeven maar goed, dus aangeven dat muursticker in een zo goed mogelijk en originele staat retour gestuurd dient te worden en dat wij dan een nieuwe zullen toesturen.
Nu heb ik gister dan eindelijk de muursticker terug ontvangen, maar je wilt niet weten hoe .... niet in een koker, nee in een inpakpapiertje ... die hele muursticker is slap opgerold, en daarna met een zeer dun inpakpapiertje ingepakt. Wat dus als resultaat geeft, dat het er niet meer uit ziet , plat, gescheurd etc aangezien het met pakketpost is verstuurd.
Vind het zo jammer dat deze klant zo respectloos omgaat met het retour sturen (gratis, heb haar verzendlabel gestuurd)..
Nu blijkt ook nog eens dat op het moment ik de muursticker zou willen plakken, ik totaal geen problemen heb, en de tekst zonder moeite op de aanbreng folie blijft zitten (dit even ter info).
Nu mijn vraag ...
Zouden jullie hiervan iets zeggen? Of gewoon nieuwe toesturen en het erbij laten ?