Wie heeft er ervaring met Janfung.com in Hongkong?

1
Hallo,

Om een starter, die problemen heeft met een leverancier in HK, te helpen, zoeken we mensen die positieve of negatieve ervaringen hebben met Janfung.com in Hongkong. Dit om te kunnen beoordelen aan wie het ligt dat er wat fout gelopen is en wat er gedaan kan worden om deze starter te helpen.

Om de leverancier niet tenonrechte in diskrediet te brengen, geen reclame voor hem te gaan maken of te verraden waar jullie inkopen, geef ik er de voorkeur aan hierover persoonlijke berichten te ontvangen.

Mocht je zelf problemen hebben met leveranciers in China of Hongkong, dan kun je dit ook graag via een PB bij ons melden. Als we denken dat we met een paar tips (kostenloos) kunnen helpen, doen we dat graag voor starters. Wat we niet kostenloos doen is producten of leveranciers voor je zoeken of een beoordelng afgeven voor een leverancier waar je wilt gaan inkopen. We proberen alleen te helpen als je problemen hebt en zelf niet de kennis of de middelen hebt om die op te lossen of om de schade te beperken.

Met vriendelijke groeten

René van Weert
China Trade Consult

Re: Wie heeft er ervaring met Janfung.com in Hongkong?

2
Hi, ik woon en werk in China en ik ben erg bekend met online leveranciers. De meeste zijn geregistreerd in Hong Kong, maar hun operations, voorraad en leveranciers zijn allemaal in China. Janfung.com ken ik niet, maar ik denk niet dat dit een grote speler is voor online. Je kan me een bericht sturen als je verdere info nodig hebt.
Theewinkel voor losse thee: https://www.teasenz.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.