Hier werkt de link (nu nog) prima.
Net even gekeken, hier wat tips:
- Moeten de zoekwoorden op de homepage zo groot? Heel irritant en storend als lezer.
- Ik mis de prijzen bij de producten op de homepage. Of heb je dit bewust gedaan?
Zelf zie ik graag een prijs, zodat ik weet waar ik aan toe ben.
- Goed: Je telefoonnummer en het support mail adres duidelijk in beeld!
En dan valt de site weg....... Error.
en nu doet ie het weer

. Probleempje om snel op te lossen. (lees: direct)
Ik zie niet zo gauw hoe ik kan betalen? Hoe zit het met retourneren? (zie nu dat het in algemene voorwaarden staat, zou ik bij de FAQ zetten)
FAQ pagina linkt op de contactpagina?
Informeer de klant zo goed mogelijk, vertrouwen zorgt voor meer verkopen.
Algemene voorwaarden zijn wel heel summier, geen informatie over het zichttermijn, tot wanneer kan ik het product retourneren?
Wanneer een product van Verlichting-webshop.com niet retour gezonden wordt zal deze op dezelfde wijze moeten worden afgesloten. Wanneer dit niet gebeurd en hieruit kosten voortvloeien of het product commercieel niet meer bruikbaar is kan de credit ongedaan worden gemaakt. Hier zal altijd per e-mail contact over worden opgenomen. Bij een creditatie geldt een termijn van 30 dagen waarbinnen deze teruggestort zal worden door Verlichting-webshop.com. Kosten van retour zenden zijn voor de kosten van de koper.
HUH? Simpel Nederlands werkt beter.
Daarnaast is het melden van schade/tekortkomingen binnen 24 uur wel heel kortzichtig. Wat als het pakket bij de buren is aflevert, klant komt hier pas de volgende dag achter, omdat de postbode geen bericht in de bus gestopt. (ja, dat komt voor!) Het product is kapot, maar de klant had geen mogelijkheid om dit eerder te melden. Dan heeft ie dus pech?
(heb dat zelf een keer gehad, dus ik spreek uit ervaring)
Hopelijk kun je iets met bovenstaande tips.