Klant niet te bereiken
Geplaatst: 03 maart 2014
Hallo allen,
hoe gaan jullie om met klanten die je niet kunt bereiken?
Bijvoorbeeld door een verkeerd e-mail adres en/of telefoonnummer; maar je hebt toch nog meer informatie nodig?
Zelf werken we met DHL Servicepoint, en we controleren altijd bij de klant op welk punt ze dit willen afleveren (helaas nog geen integratie van DHL).
Echter krijg ik de klant niet te pakken.
- Wat is een 'normale' responstijd?
- Wat doe je als je helemaal geen contact krijgt?
andere suggesties..
hoe gaan jullie om met klanten die je niet kunt bereiken?
Bijvoorbeeld door een verkeerd e-mail adres en/of telefoonnummer; maar je hebt toch nog meer informatie nodig?
Zelf werken we met DHL Servicepoint, en we controleren altijd bij de klant op welk punt ze dit willen afleveren (helaas nog geen integratie van DHL).
Echter krijg ik de klant niet te pakken.
- Wat is een 'normale' responstijd?
- Wat doe je als je helemaal geen contact krijgt?
andere suggesties..