GoedeShampoo schreef:Sowieso snap ik die 10 euro niet..Waarom zou je dat doen?
Komt verwarrend en cheap over?
Je zit waarschijnlijk gewoon in een hoog segment; dan is een lage conversie meer gebruikelijk. Denk dat je vooral moet gaan kijken op welke manieren de mensen op je site komen. Welke zoekwoorden gebruiken ze?
Er is een verschil tussen een lage conversie en 2 orders per maand.
TS:
Die korting zou ik schrappen, desnoods verlaag je de prijs, maar dit werkt inderdaad verwarrend. Er staat niet eens bij of het korting is, of een ander bedrag. Ik zie €449,00 en € 439,00 bij hetzelfde product.
Ik zou gaan voor unieke foto's, dus niet 4 dezelfde productafbeeldingen in een categorie als er 4 maten beschikbaar zijn.
Link in deze tekst ook naar de productpagina's met de maten:
"De afmetingen van de moderne design vloerlamp zijn: 70 cm x Ø 13 cm x 20 cm. De vloerlamp is ook in 100 cm, 150 cm en 200 cm. "
Er staan wel producten op de beginpagina, maar geen prijzen, gemiste kans.
Zet je adres (ook) bij contact, dat is waar mensen dergelijke informatie zoeken
Ik vind de hele website nogal wit, het doet niet echt sfeervol of luxe aan.
Dit soort pagina's zijn zinloos:
http://www.verlichting-webshop.com/garanties Er staat nagenoeg geen informatie. Maak er een tekst van, omschrijf hoe je met garantie aanvragen omgaat etc.
Ik mis sowieso veel content op de website, behalve de teksten bij producten staat er eigenlijk niets op. Wie ben je, wat doe je, vertel wat je weet, deel je kennis, waarom moeten mensen bij jou kopen, wat is het verschil tussen lampen, wat zijn de beste lampen om in
Nog wat kleine dingetjes:
In voorraad zou ik van maken op voorraad.
Klik En Bestel zou ik veranderen in Bestellen.
De "2 jaar garantie" afbeeldingen valt bij mij weg onder "nieuwe producten"
Waarom heb je onder in de footer een link naar je eigen website?