Gamma postnl punt
Geplaatst: 12 maart 2014
Een tip: geef geen pakketten af bij de nieuwe Gamma postnl punten. 15 ingeleverde pakketten over 2 dagen zijn in eerste instantie zoekgeraakt, en na 3 dagen bleken ze nog bij de Gamma te liggen.
De medewerkers beweerden dat dit niet zo was, terwijl ik ze gewoon op het schap zag liggen. Vervolgens beweerden ze dat dit ter afhaling voor klanten was (vijftien van mijn te verzenden pakketten.)
Pakketten waren vooraf voorzien van verzendlabels en werden netjes ingescanned door de Gamma medewerker. Ik had hier dus ook alle bewijzen van. Waar het fout ging is mij, myparcel en de PostNL rayonmanager een raadsel.
Na lang praten wist men mij te vertellen dat de pakketten niet meegenomen werden omdat ze niet op een lijst stonden. Hierop heb ik via myparcel (geweldige service) en de postnl rayonmanager mijn pakketten terug weten te krijgen om deze ergens anders met de rolcontainters mee te laten sturen naar het depot van postnl. Anders hadden ze volgende week nog bij de Gamma gelegen.
Uiteindelijk heeft de filiaalmanager mij wel tegoedbonnen gegeven ter compensatie (zeer gewaardeerd) en snap ik ook dat de medewerkers hier niet voor opgelet zijn en er gewoon te weinig vanaf weten.
ps. bij de Gamma is de regel voor 18.00 ingeleverd de volgende dag afgeleverd ook niet van toepassing. Bij deze Gamma werden de pakketten om 9.00 's ochtends afgehaald (!) wat dus minimaal 1 dag vertraging oplevert.
Wees dus voorzichtig met dit soort postnl punten die 'het er even bij doen.'
Indien je net als ik duizenden pakketten per jaar verstuurd is een professioneel punt altijd het beste!
De medewerkers beweerden dat dit niet zo was, terwijl ik ze gewoon op het schap zag liggen. Vervolgens beweerden ze dat dit ter afhaling voor klanten was (vijftien van mijn te verzenden pakketten.)
Pakketten waren vooraf voorzien van verzendlabels en werden netjes ingescanned door de Gamma medewerker. Ik had hier dus ook alle bewijzen van. Waar het fout ging is mij, myparcel en de PostNL rayonmanager een raadsel.
Na lang praten wist men mij te vertellen dat de pakketten niet meegenomen werden omdat ze niet op een lijst stonden. Hierop heb ik via myparcel (geweldige service) en de postnl rayonmanager mijn pakketten terug weten te krijgen om deze ergens anders met de rolcontainters mee te laten sturen naar het depot van postnl. Anders hadden ze volgende week nog bij de Gamma gelegen.
Uiteindelijk heeft de filiaalmanager mij wel tegoedbonnen gegeven ter compensatie (zeer gewaardeerd) en snap ik ook dat de medewerkers hier niet voor opgelet zijn en er gewoon te weinig vanaf weten.
ps. bij de Gamma is de regel voor 18.00 ingeleverd de volgende dag afgeleverd ook niet van toepassing. Bij deze Gamma werden de pakketten om 9.00 's ochtends afgehaald (!) wat dus minimaal 1 dag vertraging oplevert.
Wees dus voorzichtig met dit soort postnl punten die 'het er even bij doen.'
Indien je net als ik duizenden pakketten per jaar verstuurd is een professioneel punt altijd het beste!