BE naar rest EU

1
Hallo,

Ik ben van plan om een kleinschalige webshop te beginnen. Ik verwacht om niet heel veel te verkopen aangezien het kooppubliek niet zo heel groot is. Maar het is wel verspreid over heel de EU. Een contract ofzo is dus niet echt een optie. Mijn pakketten zullen niet zo heel veel wegen. De verzending moet vrij snel zijn maar ook niet te duur natuurlijk. Als ik even rondkijk vallen de prijzen voor binnenland en buurlanden nog mee, maar ik weet niet goed wat ik moet doen met de rest van de EU..

Alvast bedankt voor de hulp :wink:

Re: BE naar rest EU

2
Ik zou je Bpost aanbevelen. Ik heb er nu al een geruime tijd een contract mee en de aflevering van de pakketten gaat redelijk snel in de buurlanden. Prijzen zijn goedkoper dan een DHL en dergelijke als je aangeeft dat je nog niet echt weet hoeveel je per maand zal versturen.
Spaanse recepten en Guarana Antarctica
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: BE naar rest EU

6
wawagee schreef:
Oli4321 schreef:Ik maak regelmatig gebruik van postnl het vroegere tnt.
Hun prijzen zijn toch wat scherper dan bij bpost.

http://www.postnl.be/be/pakketten/tarieven-0
Handig, zo'n site waar je de afleverpunten niet kan terugvinden ...
Bij ons zijn dat inderdaad de Kiala punten :-) had ik mss bij moeten vermelden

wawagee thx voor de aanvullende info ;-)