Retour formulier

1
Hallo,,

Ik heb een webshop gestart, maar er zit geen standaard retourfomulier bij in.
Nou kan nergens op internet een retourformulier vinden die ik zou kunnen gebruiken.

Weten jullie hoe ik aan een retourformulier kom?
En als jullie die er ook niet bij hadden zitten, hoe hebben jullie dat gedaan?


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

M.v.g. Jane Doe

Re: Retour formulier

2
Zelf maken? Hoe moeilijk kan het zijn je weet toch welke info je wilt?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Retour formulier

4
Hartelijk dank voor de snelle reactie.

Ik kan op zich zelf een tekstbestand maken,
Maar kan ik die dan ook op een aparte link zetten en dat mensen die kunnen invullen en digitaal terugsturen?

Waar kan ik dan bijvoorbeeld een tekstbestand op een link zetten, en dat de klant na het invullen op "Oke" klikt, en ik het ingevulde formulier in mijn mailbox krijg?

Kortom: Is dit op deze manier mogelijk en waar kan ik dat doen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Retour formulier

8
Alles is mogelijk, geen idee wat je budget is?
Met een simpel stukje code kun je volgens mij al een formuliertje maken met een knop die het naar jouw e-mail adres opstuurt.

Als je software het niet ondersteund, zou ik gewoon een PDF maken en klanten die via de e-mail laten opsturen.

Zelf heb ik gewoon een handig systeempje in de website waarbij de klant via zijn account een bestelling retour kan melden.

Re: Retour formulier

9
Zoals Ilonajoy aangeeft is het afhankelijk van het door jou gebruikte software. Als het er standaard niet in zit zijn er mogelijk wel (betaalde) plug-ins/extensies beschikbaar.

Re: Retour formulier

10
Betaald doe ik liever niet.

Ik heb even op internet gekeken naar de optie van het PDF-bestand.
Ik heb een random PDF-retourformulier gedownload om te testen, maar ik kan hem niet bewerken.
Dus ik kan niet mijn naam en dat soort dingen invullen. Oftewel, mijn klanten ook niet.

Hoe zorg ik ervoor dat ik een PDF-bestand kan maken waarbij klanten hem kunnen downloaden, en vervolgens alleen de invul-gedeeltes kunnen bewerken?

Of is dit ook betaald?

Re: Retour formulier

11
DOC formaat is te downloaden en in te vullen en wat weer opgestuurd kan worden via de e-mail.

En anders is het PDF dat uitgeprint wordt en dan opgestuurd met het product of de producten. Wat je vaak ziet bij H&M, Wehkamp etc.

Re: Retour formulier

12
Vertel nou eerst eens welk platform je gebruikt.... Ik heb helemaal geen fomulier, ik werk met myparcel en daar kun je een retouretiketlink toevoegen aan de verzendbevestiging. Wil de klant retourneren dan laten ze dat vrijwel altijd eerst weten en met de link heb je alles geregeld.

Wat wil je? een formulier is een middel en geen doel en welk platform draai je voor je shop?
http://www.ghalia.nl eerlijke, handgemaakte woonaccessoires. Eigen import en productie