Pagina 1 van 1

Persartikel juist inzetten

Geplaatst: 10 april 2014
door Kiki
Dat de pers goede reclame is, daar twijfel ik niet aan. Ze publiceerden met veel plezier een artikel over de lancering van onze webwinkel: http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_01058714

Echter heb ik niet in de hand wanneer men het publiceert, dus heeft bovenstaande krant het al gepubliceerd. Goede reclame, maar ik wil er meer uit halen.
Het is jammer dat mensen niet meteen kunnen gaan kijken op onze webwinkel omdat deze nog in opbouw is, het artikel later laten publiceren bleek moeilijk. Hoe kan ik hier toch nuttig gebruik van maken om de start van de webwinkel een duwtje in de rug te geven?

Bovendien verschijnt over enige tijd nog een tweede artikel in een andere krant, ze zijn blijkbaar geïnteresseerd in ons verhaal.

Alvast bedankt voor tips, opmerkingen en raad!

Re: Persartikel juist inzetten

Geplaatst: 10 april 2014
door Ward
Spijtig van de ongelukkig timing inderdaad. Zo verzilver je de aandacht niet.

Kun je niet — effe gauw op z'n Hollands — een formuliertje online zetten waarmee belangstellenden zich op je nieuwsbrief kunnen abonneren? Of waarmee ze bij de lancering een aardige attentie of korting krijgen?

Re: Persartikel juist inzetten

Geplaatst: 10 april 2014
door Kiki
Ik heb bij het artikel een kortingscode meegegeven, echter twijfel ik er aan of er nu echt zo veel mensen zijn die die 2 weken gaan bijhouden.

en wat bedoel je precies met een formuliertje er bij zetten?

Re: Persartikel juist inzetten

Geplaatst: 10 april 2014
door Ward
Zoiets als: "Laat je e-mailadres achter en je ontvangt bericht zodra de webwinkel open is!" En dat kun je uiteraard op allerlei manieren aankleden en verfraaien.

Re: Persartikel juist inzetten

Geplaatst: 10 april 2014
door Kiki
Ja, zoiets begrijp ik, maar snap niet goed hoe je het kan integreren met de huidige persartikels.

Re: Persartikel juist inzetten

Geplaatst: 10 april 2014
door henk-k
Kiki schreef:Ja, zoiets begrijp ik, maar snap niet goed hoe je het kan integreren met de huidige persartikels.
Niet, maar wel op je website waar de bezoekers komen.