[www.briljantzorgwinkel.nl] Feedback voor zorgwinkel.
Geplaatst: 01 mei 2014
Beste webwinkel eigenaren,
Sinds januari 2014 staat mijn webshop http://www.briljantzorgwinkel.nl (zorg artikelen) online. De eerste 2 maanden kreeg ik wekelijks een bestelling, niet erg lucratief, maar het voelde goed. De winkel maakte toen deel uit van briljantzorg.nl (bureau voor particuliere thuiszorg, sinds 2007 en scoort goed in Google) Na lang wikken- en wegen in overleg met mijn webdesigner gekozen om de winkel los te trekken naar haar eigen URL voor meer conversie. Meer conversie omdat het meteen duidelijk is dat het een winkel is, dat op zichzelf staat.
Op briljantzorg.nl link ik nog steeds naar de winkel, dus mijns inziens kan het hier niet aan liggen. Het probleem is namelijk dat ik in de afgelopen 3 maanden heel weinig bestellingen binnen krijg. Hebben jullie tips, genadeloze kritiek of noem maar op, ik hoor het heel graag.
Momenteel ben ik bezig met het opzetten van meerdere landingspagina’s, die zijn echter nog niet helemaal af.
Ik kijk uit naar jullie reactie!
Sinds januari 2014 staat mijn webshop http://www.briljantzorgwinkel.nl (zorg artikelen) online. De eerste 2 maanden kreeg ik wekelijks een bestelling, niet erg lucratief, maar het voelde goed. De winkel maakte toen deel uit van briljantzorg.nl (bureau voor particuliere thuiszorg, sinds 2007 en scoort goed in Google) Na lang wikken- en wegen in overleg met mijn webdesigner gekozen om de winkel los te trekken naar haar eigen URL voor meer conversie. Meer conversie omdat het meteen duidelijk is dat het een winkel is, dat op zichzelf staat.
Op briljantzorg.nl link ik nog steeds naar de winkel, dus mijns inziens kan het hier niet aan liggen. Het probleem is namelijk dat ik in de afgelopen 3 maanden heel weinig bestellingen binnen krijg. Hebben jullie tips, genadeloze kritiek of noem maar op, ik hoor het heel graag.
Momenteel ben ik bezig met het opzetten van meerdere landingspagina’s, die zijn echter nog niet helemaal af.
Ik kijk uit naar jullie reactie!