Aankoopbeslissingen van MKB webshops
Geplaatst: 10 mei 2014
Beste webwinkeleigenaren,
Ik ben Mike Strijker, laatstejaars Bedrijfskunde Management Economie en Recht student aan de Hogeschool van Amsterdam, Voor mijn afstudeerscriptie doe ik in opdracht van Blauwe Monsters onderzoek naar de aankoopbeslissingen van MKB webshops betreffende online marketing diensten.
In het digitale tijdperk hebben bedrijven te maken met klanten die steeds ongrijpbaarder worden. Hoe kun je die klanten beter bereiken, verleiden en vooral enthousiast maken en houden? Wat beweegt klanten in complexe en veeleisende zakelijke markten nu eigenlijk echt? Dit vraagt om een andere rol van marketing en sales in het aankoopproces van uw klanten. Dit onderzoek moet in kaart brengen welke mogelijkheden je als bedrijf hebt om invloed te kunnen uitoefenen op het aankoopproces. Hiervoor moet ik weten wat u belangrijk vindt. Dit kan echter niet zonder uw informatie.
Deze enquête is volledig anoniem en het helpt mij bij het schrijven van mijn aanbeveling voor mijn scriptie. U wordt verder nergens voor benaderd, omdat het onderzoek alleen een informatief karakter heeft. Het invullen van deze enquête neemt 5 minuten in beslag.
Het zou mij enorm helpen bij het verkrijgen van de 377 uitgewerkte enquêtes. Natuurlijk is het mogelijk om de resultaten van het onderzoek te krijgen, wanneer alle gegevens binnen zijn.
Hiernaast vindt u de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=408164
Mocht u opmerkingen over mijn enquete hebben, dan kunt u deze aan het einde van mijn enquête geven.
Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Mike Strijker
Ik ben Mike Strijker, laatstejaars Bedrijfskunde Management Economie en Recht student aan de Hogeschool van Amsterdam, Voor mijn afstudeerscriptie doe ik in opdracht van Blauwe Monsters onderzoek naar de aankoopbeslissingen van MKB webshops betreffende online marketing diensten.
In het digitale tijdperk hebben bedrijven te maken met klanten die steeds ongrijpbaarder worden. Hoe kun je die klanten beter bereiken, verleiden en vooral enthousiast maken en houden? Wat beweegt klanten in complexe en veeleisende zakelijke markten nu eigenlijk echt? Dit vraagt om een andere rol van marketing en sales in het aankoopproces van uw klanten. Dit onderzoek moet in kaart brengen welke mogelijkheden je als bedrijf hebt om invloed te kunnen uitoefenen op het aankoopproces. Hiervoor moet ik weten wat u belangrijk vindt. Dit kan echter niet zonder uw informatie.
Deze enquête is volledig anoniem en het helpt mij bij het schrijven van mijn aanbeveling voor mijn scriptie. U wordt verder nergens voor benaderd, omdat het onderzoek alleen een informatief karakter heeft. Het invullen van deze enquête neemt 5 minuten in beslag.
Het zou mij enorm helpen bij het verkrijgen van de 377 uitgewerkte enquêtes. Natuurlijk is het mogelijk om de resultaten van het onderzoek te krijgen, wanneer alle gegevens binnen zijn.
Hiernaast vindt u de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=408164
Mocht u opmerkingen over mijn enquete hebben, dan kunt u deze aan het einde van mijn enquête geven.
Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Mike Strijker