Toepassing telefoonlijn(en)
Geplaatst: 10 juli 2014
Dag Mensen,
Het volgende: we hebben een vast telefoonnummer waarop we te bereiken zijn. Nu het aantal bezoekers behoorlijk aan het stijgen is, merken we (logischerwijs) dat er ook steeds meer telefooncontact is. Vervelend is dat als wij in gesprek zijn met een bezoeker, we niet meer bereikbaar zijn voor andere die contact met ons willen opnemen. We merken dit omdat we in toenemende mate e-mail ontvangen waarin mensen melden dat ze ons niet kunnen bereiken.
Op piekmomenten kan de telefoon eigenlijk wel de gehele dag door continu overgaan. Met 1 telefoonlijntje en een simpel huis-tuin en keuken toestel merken we dat dit gewoon niet meer te doen is.
Daarom mijn brandende vraag hoe jullie zoiets aanpakken bij veel telefoonverkeer. Als ik zelf wel eens naar een webwinkel bel dan wordt ik mooi ontvangen in een keuzemenu etc. Hoe kan ik zoiets realiseren? Nu is het dus tevens zo dat als wij in gesprek zijn, we voor niemand meer te bereiken zijn. Deze bezoekers die ons telefonisch tevergeefs willen contacten kunnen hierdoor natuurlijk afhaken. Een telefoon waarop je mensen in de wacht kan zetten zou ook erg prettig zijn.
Ik ben erg benieuwd of jullie weten waar ik terecht kan met dit probleem en wat jullie adviezen hierbij zijn. Dank!
Groet,
Michel
Het volgende: we hebben een vast telefoonnummer waarop we te bereiken zijn. Nu het aantal bezoekers behoorlijk aan het stijgen is, merken we (logischerwijs) dat er ook steeds meer telefooncontact is. Vervelend is dat als wij in gesprek zijn met een bezoeker, we niet meer bereikbaar zijn voor andere die contact met ons willen opnemen. We merken dit omdat we in toenemende mate e-mail ontvangen waarin mensen melden dat ze ons niet kunnen bereiken.
Op piekmomenten kan de telefoon eigenlijk wel de gehele dag door continu overgaan. Met 1 telefoonlijntje en een simpel huis-tuin en keuken toestel merken we dat dit gewoon niet meer te doen is.
Daarom mijn brandende vraag hoe jullie zoiets aanpakken bij veel telefoonverkeer. Als ik zelf wel eens naar een webwinkel bel dan wordt ik mooi ontvangen in een keuzemenu etc. Hoe kan ik zoiets realiseren? Nu is het dus tevens zo dat als wij in gesprek zijn, we voor niemand meer te bereiken zijn. Deze bezoekers die ons telefonisch tevergeefs willen contacten kunnen hierdoor natuurlijk afhaken. Een telefoon waarop je mensen in de wacht kan zetten zou ook erg prettig zijn.
Ik ben erg benieuwd of jullie weten waar ik terecht kan met dit probleem en wat jullie adviezen hierbij zijn. Dank!
Groet,
Michel