Product retour ziet er niet uit ...
Geplaatst: 30 juli 2014
Klant besteld muursticker, muursticker komt retour met melding lettertype staat me toch niet aan.
Oké dat kan, wel vreemd aangezien lettertype precies is zoals op het voorbeeld maar goed... Zelfs zonder opgaaf van een reden mogen ze retour sturen dus is niets om over te discussiëren.
Het gaat om een bedrag van bijna € 70 euro , dus ik geef aan dat ze het retour kan sturen etc.. Enfin .. klant stuurt product retour, verzendkoker ziet er piekfijn uit, maar hoe ik de muursticker uit de koker haalde is om van te huilen ...
Kreukels, veel luchtbellen, en veel vouwen... Wij kunnen ons niet voorstellen dat men alleen de muursticker heeft uitgerold en weer opgerold... ze zijn er gewoon grof mee omgegaan. Wij weten hoe we zelf de muursticker toesturen, en gaan er vanuit dat wanneer dat niet goed gebeurd met dat aangeeft. Klanten die zelfs de muursticker hebben proberen te plakken en er dan achter komen dat hun muur structuur bevat ( ja ook dat gebeurd) die sturen zelfs de muursticker nog beter retour...
Gezien het feit dat een webwinkel wel degelijk retouren mogen weigeren, weigeren wij deze retour en dit is de eerste die we ooit weigeren trouwens...
Klant wil alleen muursticker niet retour, maar wel haar geld ...
We zijn service gericht, maar eens moet er echt een lijn getrokken worden, klanten hebben rechten maar zeker ook plichten ....
Heb contact gehad met de Jurofoon en wij staan in ons recht door het retour te weigeren en product naar de klant retour te sturen ... Alleen klant weigert retour ...
Dus daar staan we dan .. klant weigert retour ... maar wij ook ... en nu ?
Oké dat kan, wel vreemd aangezien lettertype precies is zoals op het voorbeeld maar goed... Zelfs zonder opgaaf van een reden mogen ze retour sturen dus is niets om over te discussiëren.
Het gaat om een bedrag van bijna € 70 euro , dus ik geef aan dat ze het retour kan sturen etc.. Enfin .. klant stuurt product retour, verzendkoker ziet er piekfijn uit, maar hoe ik de muursticker uit de koker haalde is om van te huilen ...
Kreukels, veel luchtbellen, en veel vouwen... Wij kunnen ons niet voorstellen dat men alleen de muursticker heeft uitgerold en weer opgerold... ze zijn er gewoon grof mee omgegaan. Wij weten hoe we zelf de muursticker toesturen, en gaan er vanuit dat wanneer dat niet goed gebeurd met dat aangeeft. Klanten die zelfs de muursticker hebben proberen te plakken en er dan achter komen dat hun muur structuur bevat ( ja ook dat gebeurd) die sturen zelfs de muursticker nog beter retour...
Gezien het feit dat een webwinkel wel degelijk retouren mogen weigeren, weigeren wij deze retour en dit is de eerste die we ooit weigeren trouwens...
Klant wil alleen muursticker niet retour, maar wel haar geld ...
We zijn service gericht, maar eens moet er echt een lijn getrokken worden, klanten hebben rechten maar zeker ook plichten ....
Heb contact gehad met de Jurofoon en wij staan in ons recht door het retour te weigeren en product naar de klant retour te sturen ... Alleen klant weigert retour ...
Dus daar staan we dan .. klant weigert retour ... maar wij ook ... en nu ?