Net even gekeken:
Dit is vrij amateuristisch:
Het verzenden van uw bestelling probeer ik altijd binnen 2-3 werkdagen te doen.
Misschien kun je daar beter van maken:
Ik streef ernaar uw bestelling binnen 2-3 werkdagen te verzenden.
Of: De gemiddelde levertijd bedraagt.....
Ook de rest van de tekst op de pagina ('verzenden') kan wel een opknapbeurt qua tekst gebruiken.
De teksten bij de producten komen ook (bij mij) niet goed over. Je geeft aan dat je van elk tekstbord maar 1 exemplaar hebt. Dat is op zich niet erg, maar ik zou dat anders vermelden.
Denk aan: Uw tekstbord wordt speciaal voor u gemaakt, de levertijd van uw tekstbord is gemiddeld ... dagen.
En weer de tekst: Ik probeer uw bestelling binnen ...
De prijzen van de afgeprijsde artikelen lopen door de tekst van het product heen.
Misschien een idee om de subcategorieƫn foto's te plaatsen in plaats van alleen tekst, dat geeft wat meer duidelijkheid over welk product het gaat.
Sommige foto's zijn niet duidelijk. En de productfoto's vergroten niet wanneer je er over gaat met je muis.
Alom mis ik het "gevoel" als klant zijnde. Klanten willen graag speciaal behandeld worden en het woordje 'ik' wat veel op de site staat werkt niet mee. Plaats jezelf in de schoenen van de klant en speel daar op in.
Succes!