Pagina 1 van 1

Ingevoerde klantgegevens verdwijnen tijdens het bestellen

Geplaatst: 20 september 2014
door LindadeGoede
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem:

Ik heb een webwinkel die draait met de software van Logivert (versie 5.0.4.1.).

Wanneer een klant zijn gegevens in heeft gevuld worden alle velden direct weer 'leeg gemaakt' en verschijnt de melding dat de gegevens niet zijn ingevuld. De bestelprocedure kan dus niet worden afgemaakt.

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Alvast heel hartelijk dank!!

Groet, Linda de Goede
http://www.bulbs-bollen.nl

Re: Ingevoerde klantgegevens verdwijnen tijdens het bestelle

Geplaatst: 20 september 2014
door serviesonline
Niets aan de hand bij mij.
1 keer alles invullen en alles werkt.
Wat ik wel raar vind is dat je verplicht bent om je bedrijfsnaam in te vullen.
Verkoop je niet aan particulieren?

Re: Ingevoerde klantgegevens verdwijnen tijdens het bestelle

Geplaatst: 20 september 2014
door LindadeGoede
Bedankt voor de snelle hulp!!

Ja, na een volledige publicatie werkt het eindelijk weer. Nu inderdaad dat verplichte veld nog even verwijderen ...

Nogmaals bedankt voor je hulp, SUPER!!

Groet, Linda

Re: Ingevoerde klantgegevens verdwijnen tijdens het bestelle

Geplaatst: 20 september 2014
door serviesonline
LindadeGoede schreef:Nu inderdaad dat verplichte veld nog even verwijderen ...
in eigenschapen op 4/6 even "bedrijf"uitvinken :wink:

Re: Ingevoerde klantgegevens verdwijnen tijdens het bestelle

Geplaatst: 21 september 2014
door Electronixs.nl
Als je bedrijf uit vinkt zal je wel je algemene voorwaarden aan moeten passen. Deze zijn nu niet volgens het boekje.

*Geen achteraf betaal optie
*Verzending is voor risico koper? Ook staat er met PostNL en bij verzenden is alleen de keuze DHL mogelijk.
*Retour recht. Misschien dat bloembollen uitgezonderd zijn echter moet het wel vermeld worden.
Etc. etc.

Ook is er geen SSL verbinding bij het invoeren van de gegevens.