Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Uiteraard niet. Jij accepteerd het toch blijkbaar...?Staat duidelijk in de voorwaarden, maar dat interesseert de klant kennelijk niet.
Toevallig vroeg onze vertegenwoordiger vorige week of wij hier veel last van hadden! Eigenlijk krijgen wij zelden wat retour, het meeste wordt omgeruild voor een andere maat, met name ringen en armbanden!Ik vermoed dat de sieraden naar een feestje worden gedragen omdat het ook erg vaak na het weekend gebeurd.
Ja, maar wel ook de klant tevreden houden (tot op zekere hoogte).Uiteraard niet. Jij accepteerd het toch blijkbaar...?Staat duidelijk in de voorwaarden, maar dat interesseert de klant kennelijk niet.
We hebben duidelijke foto's. De afmetingen staan erbij en ook wel dat een model het artikel in heeft. Het gaat bij ons heel veel om oorbellen die retour komen. Kettingen ook wel, staat ook de lengte bij + vaak een foto van een model die het om heeft.Toevallig vroeg onze vertegenwoordiger vorige week of wij hier veel last van hadden! Eigenlijk krijgen wij zelden wat retour, het meeste wordt omgeruild voor een andere maat, met name ringen en armbanden!Ik vermoed dat de sieraden naar een feestje worden gedragen omdat het ook erg vaak na het weekend gebeurd.
Hebben jullie duidelijke productfoto's en voldoende informatie op de site staan? Dit kan een hoop retouren voorkomen!
Het laatste wat rest, is dat je de consument voorafgaand even inlicht met een tekstje als "Verzegeling verbroken? Geen retourzending meer mogelijk." of iets dergelijks. Dan kan de consument het niet schuiven op "ik wist het niet".Gisteren gelijk stickers besteld. Hoop dat het helpt.
Dan moet je, denk ik, eens naar je service en support kijken. Bij ons is het bijvoorbeeld héél gericht altijd "Ruilen of retourneren" in één adem, exact om de reden die je zelf noemt: 3 van de 4 wil liever ruilen dan de koop ontbinden.Sowieso zie ik vaak dat mensen iets retourneren terwijl ze eigenlijk nog steeds iets willen - waarom vragen ze daar dan niet naar?