toys4love schreef:Wij hebben en krijgen een minimaal aantal bezoekers, wat doen wij fout.
Zouden jullie onze site
http://www.toy4love.nl eens willen bekijken.
Bvd
Ik ben niet zo thuis in jullie markt, maar is deze niet ontzettend verzadigd? Wat is jullie unique selling point?
Als ik even kritisch mag zijn; wat mij als klant altijd onmiddelijk doet afhaken zijn simpele spelfouten. Dat komt namelijk erg onprofessioneel over.
Ik noem er een paar:
Voor deze aanbiedingen betaald u geen verzendkosten >> betaald hoort betaalT te zijn
Laat u verassen of verras iemand met een van deze pakketen.>>
Verassen hoort verRassen te zijn
Pakketen hoort pakketTen te zijn
voor u geseleceteerde>> hoort geselecteerde te zijn
Ik zit even verder te lezen op uw site, maar eigenlijk kom ik overal spelfouten tegen. Wat dat betreft zou ik de shop eens goed (laten) doorlichten. Ook de afdeling klantenservice is erg summier. Ik zou willen weten van wie ik koop (over ons) en wat ik moet doen bij klachten, als ik wil retourneren, enz. Ook zou ik het iDeal logo zichtbaar op de startpagina zetten, dat straalt vertrouwen uit.
Ik hoop dat u wat aan mijn tips hebt, succes met de verkoop!