Storing bij betalingssysteem
Geplaatst: 23 november 2010
Wij werken dus met Shopfactory. Er is daar nu een storing bij met GlobeCharge. Dat regelt bij hen het betalingsverkeer. IS nog niet zo lang aan de gang en ze zijn er mee bezig, maar stel dat ze een tijd lang offline zijn. Zeg maar 4 uur. Kunnen wij ze nog aansprakelijk stellen voor gemiste klanten?
Stomme vraag misschien hoor en ik ben met 4 uur lang storing dat ook nog niet van plan maar stel dat het een dag duurt....
Is de eerste keer dat ze storing hebben verder.
Nog een extra vraag. Is het verstandig op de frontpage van je webwinkel te zetten dat er een storing bij het betalingssysteem is? Dit heb ik nu wel gedaan. Schrikt dit mensen af of is het juist goed om te doen?
Stomme vraag misschien hoor en ik ben met 4 uur lang storing dat ook nog niet van plan maar stel dat het een dag duurt....
Is de eerste keer dat ze storing hebben verder.
Nog een extra vraag. Is het verstandig op de frontpage van je webwinkel te zetten dat er een storing bij het betalingssysteem is? Dit heb ik nu wel gedaan. Schrikt dit mensen af of is het juist goed om te doen?
